מי פגשו את ניקי היילי והצטרפו אליה למלחמה במגפה בינלאומית

מי הגיעו להשקת המרכז הישראלי להתמכרויות, ומה אמרה שם אורחת הכבוד - ניקי היילי, לשעבר שגרירת ארה"ב באו"ם?

ניקי היילי, רינת קדם ברט, שרי אריסון וג’ייסון אריסון  / צילום: טלי קצורין
ניקי היילי, רינת קדם ברט, שרי אריסון וג’ייסון אריסון / צילום: טלי קצורין

בזמן שרבים חרדים מהתפשטות מגפת הקורונה, התכנסו שלשום (ב') עשרות מוזמנים להשקת המרכז שאמור להתמודד עם מגפה אחרת - התמכרויות. המרכז הישראלי להתמכרויות מבקש לחקור, לטפל ולמנוע את התפשטות התופעה, והוא הוקם על-ידי הפסיכולוג ד"ר אריאל קור והפסיכיאטר פרופ' שאולי לב-רן, שישמש כמנהל הרפואי של המרכז, ורינת קדם-ברט תנהל אותו.

לצד אנשי ונשות העסקים שהגיעו לאירוע, הייתה גם אורחת כבוד - ניקי היילי, לשעבר שגרירת ארה"ב באו"ם, שהשתתפה על הבמה בשיחת אחת על אחת עם דנה עזריאלי, יו"רית קבוצת עזריאלי, המכהנת כחברת המועצה הציבורית של הארגון. 

היילי התייחסה לתוכנית השלום של דונלד טראמפ ואמרה כי היא בת-ביצוע. "אני מקווה שכולם ישמרו על ראש פתוח, כי מגיע לכם שלום", היא אמרה. "כשהרשות הפלסטינית תבין שאולי אין לה את החברים שהיו לה - אולי נתחיל לראות דברים משתנים".

בנוגע לתזמון התוכנית אמרה היילי כי "כשמסתכלים על הבחירות הישראליות, קשה לדעת מתי זה יסתיים. אם היו נמנעים מפרסום התוכנית, היינו עלולים לחכות הרבה זמן".

בהתייחסה לנושא ההתמכרויות אמרה היילי: "ההתמכרות נפוצה מדי בכל העולם. הכאב שהיא גורמת לא רק משפיע על הסבל האינדיבידואלי - הוא משפיע על הכלכלה, על קהילות ועל משפחות. לכן העבודה שנעשית במרכז פנומנלית". 

שאולי לב רן, הדסה פתאל וג’ורג’ חורש / צילום: ארז בלסברג
 שאולי לב רן, הדסה פתאל וג’ורג’ חורש / צילום: ארז בלסברג

עוד הגיעו: יאיר המבורגר, יו"ר הראל השקעות המכהן כיו"ר המועצה הציבורית של המרכז; אשת העסקים שרי אריסון; ג'ייסון אריסון, יו"ר קרן תד אריסון; אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט; הדסה פתאל, מבעלי רשת המלונות פתאל; ג'ורג' חורש, בעלי יוניון מוטורוס, ובתו רוקסן חורש, מנכ"לית חברת יוניון טק; גליה מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי; עמית לנג, לשעבר מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה והיום מנכ"ל שח"מ; דני גילרמן, לשעבר שגריר ישראל באו"ם; יצחק הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית; שופטי בית המשפט העליון בדימוס, אליקים רובינשטיין ודורית ביניש; שר הבריאות יעקב ליצמן; שר הביטחון נפתלי בנט; שר החינוך רפי פרץ; השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל; חברי כנסת ואורחים רבים אחרים. 

עמית לנג, יאיר המבורגר ודנה עזריאלי / צילום: ארז בלסברג
 עמית לנג, יאיר המבורגר ודנה עזריאלי / צילום: ארז בלסברג