משפחת בגס רכשה 3 קומות במגדל LYFE בבני-ברק ב-50 מיליון שקל

קבוצת קו מנחה הציבורית וקבוצת יפעת הפרטית יעברו לפרויקט עם השלמתו בתחילת 2022

 

 

קבוצת קו מנחה הציבורית וקבוצת יפעת הפרטית, שתיהן בשליטת משפחת בגס, יעתיקו במהלך שנת 2022 את משרדיהן לפרויקט LYFE בבני-ברק. שתי הקבוצות חתמו על עסקה לרכישת שלוש קומות, בשטח כולל של כ-4,500 מ"ר, בבניין B של הפרויקט, בסכום של 50 מיליון שקל.

קבוצת קו מנחה הציבורית, העוסקת באספקת מידע עסקי ומערכות מסחר בשוק ההון, רכשה שתי קומות בשטח כולל של כ-3,000 מ"ר; וקבוצת יפעת, העוסקת במידע תקשורתי ובניתוחו, רכשה קומה נוספת בשטח של כ-1,500 מ"ר. השטחים שנרכשו על-ידי קו מנחה ויפעת נמצאים בקומות 14-16 של בניין B, המתוכנן לגובה של 36 קומות משרדים.

פרויקט LYFE של החברות אשטרום נכסים ודן, בתכנון של משרד האדריכלים יסקי מור סיון, נמצא כיום בשלבי יזום והקמה מתקדמים, והוא צפוי לכלול שלושה מגדלים בגובה של 34, 36 ו-51 קומות וכ-2,000 מקומות חניה. במתחם מתוכננים כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר, הכוללים מסעדות ובתי קפה וכן מתחם של חללי עבודה משותפים, חדרי ישיבות להשכרה ומתחם חדרי כושר.

עסקי אספקת המידע של משפחת בגס החלו בתחילת בתחילת שנות ה-70, אז רכש קרלוס בגס, עולה חדש מארגנטינה, את חברת "תועלת", אשר עסקה בתחום מכירות של ציוד משרדי. בהמשך הוא רכש את חברת "יפעת הוצאה לאור" ואת חברת "סלע - סוכנות לקטעי עיתונות" ויותר מאוחר את השליטה בחברת "קו מנחה".