קבוצת יוניון משיקה בישראל את כלי הרכב החשמליים של GAC הסינית

הרכב הראשון, קרוס אובר חשמלי עם טווח של 309 קילומטר, יעלה 139 אלף שקל ויוצע עם אופציה לתקופת ניסיון

חברת אוריון מוטורס מקבוצת יוניון מוטורס של ג'ורג' חורש השיקה היום (א') רשמית בישראל את השיווק של כלי הרכב החשמליים מתוצרת חברת GAC הסינית. הרכב הראשון שמשווק בישראל הוא הקרוס-אובר החשמלי GE3, שמציע טווח נסיעה של כ-309 קילומטרים בין טעינות על פי תקן WLTP המחמיר ומנוע בהספק של 177 כ"ס.

הרכב ישווק עם חבילת אבזור מקיפה שכוללת בין השאר ריפוד עור, מושב נהג חשמלי, חלון גג חשמלי, חישוקי 18 אינץ', מערכת מולטימדיה בעברית, הנעה ללא מפתח ועוד. מחירו עומד על כ-139 אלף שקל.

בתקופת ההחדרה מציעה החברה ל-100 הלקוחות הראשונים תקופת ניסיון של חצי שנה, בסיומה יוכל הרוכש להחזיר את הרכב ולקבל זיכוי לרכישת רכבי טויוטה או לקסוס, בניכוי דמי שימוש חודשיים של כ-2,700 שקל ובניכוי עלות עמדת הטעינה הביתית.

בנוסף מציעה החברה טיפולים ללא עלות למשך 3 שנים או 45 אלף קילומטרים, והתחייבות לטרייד-אין עתידי במחיר מחירון לאחר שלוש שנים, בעת שדרוג לדגם חדש.

החברה מציעה ללקוחות גם פתרונות של מנוי לעמדות טעינה בפרישה ארצית מבית חברת-הבת של יוניון מוטורס, EV-EDGE. זהו המותג הסיני החשמלי השני שנכנס לישראל לאחר MG מבית SAIC. ישראל היא השוק הראשון עם תקינה אירופאית שבו משווקים רכבי המותג GAC.