דיירי הבניין ברמת גן שקיבלו דירה גדולה יותר ו-50 אלף שקל לקניית מוצרי חשמל

במסגרת התחדשות עירונית, דיירי הבניין ברחוב יואב 18 ברמת גן יזכו לדירה חדשה, גדולה ב-23 מ"ר מהדירה הישנה, עם מרפסת בשטח של 10-12 מ"ר, ארבע קומות מעל הקומה שבה הייתה הדירה הישנה • וזה לא הכול

התמורה ליזם:

24 דירות חדשות במסגרת הבניין החדש, שיכלול 8 קומות מעל קומת הקרקע ו-2 קומות חלקיות נוספות וכן מרתפי חניה הכוללים חניות רגילות וחניות במתקנים. התמהיל הוא 8 קומות טיפוסיות + 2 דירות גן + 2 דירות פנטהאוז.

התמורה לדיירים:

כל בעל דירה מבין 10 הדירות הקיימות קיבל דירה חדשה, גדולה ב-23 מ"ר מהדירה הישנה, עם מרפסת בשטח של 10-12 מ"ר, ארבע קומות מעל הקומה שבה הייתה הדירה הישנה. דיירים שדירותיהם היו בעורף הבניין הועברו לחזית, ודירתם מוקמה שלוש קומות מעל הקומה שבה הייתה ממוקמת דירתם בבניין המקורי. לכל דירה מחסן בשטח 6 מ"ר.

עו"ד קרן פרשקר, שליוותה את הדיירים, מספרת כי בנוסף כל אחד מהדיירים קיבל 50 אלף שקל לרכישת מוצרי חשמל באחת מרשתות החשמל הגדולות, וניתנה אפשרות להמיר זיכוי זה בתוספת 2 מ"ר נוספים לשטח הדירה החדשה. כמו כן, היזם שילם עבור ההובלות הלוך וחזור, דמי שכירות במהלך כל תקופת הבנייה, וכן "ניתנה התחייבות למציאת דירות חלופיות בסביבת הבניין בתקופת הבנייה לדיירים המתגוררים בבניין המקורי".

חניה:

במצב הקודם לא היו חניות כלל ובמצב החדש נבנו מרתפי חניה הכוללים חניות רגילות וחניות במתקנים. הדיירים קיבלו את החניות הקונבנציונליות (לא במתקן).

לו"ז:

ההסכם בין הדיירים לבין היזם נחתם בסוף שנת 2013. הבניין אוכלס והדירות החדשות נמסרו לדיירים בחודש יולי 2019.

מיקום מדויק: רחוב יואב בשכונת שנקר, בקו הראשון לפארק הירקון ברמת גן
המצב המקורי: 10 דירות בשלוש קומות
המצב החדש: 34 דירות ב-11 קומות
היזם: אדם שוסטר
האדריכל: משרד אדריכלים "החדר"
עו"ד מטעם הדיירים: משרד עוה"ד רז-כהן, פרשקר ושות'