חשד לפיגוע דקירה בלונדון: מספר אנשים נדקרו, התוקף נורה למוות

עדי ראייה סיפרו כי שמעו שלוש יריות אקדח מעט לאחר השעה 14:00 בצהריים (שעון לונדון) • צוותי חירום והצלה, כמו גם כוחות משטרה, הגיעו לרחוב Streatham High שבבירה, שם אירעה התקרית

זירת הדקירה בלונדון / צילום: Jonathan Brady, רויטרס
זירת הדקירה בלונדון / צילום: Jonathan Brady, רויטרס

אדם נורה היום (א') למוות בדרום לונדון שבבריטניה, לאחר שככל הנראה היה מעורב בניסיון דקירה, כך על פי משטרת לונדון. צוותי חירום והצלה, כמו גם כוחות משטרה, הגיעו לרחוב Streatham High שבבירה, שם אירעה התקרית.

עדי ראייה סיפרו כי שמעו שלוש יריות אקדח מעט לאחר השעה 14:00 בצהריים (שעון לונדון). אדם אחד צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "משהו גדול קרה ברחוב הראשי סטרת'האם. שוטרים חמושים וכבישים נסגרו". עוד עד ראייה כתב כי שני בני אדם מטופלים על ידי פראמדיקים.

עדת ראייה נוספת אמרה לכלי התקשורת כי "הלכתי לחנויות וראיתי מסוקים והמון אמבולנסים. לא ראיתי מה קרה, אלא רק לאחר מכן - המון שוטרים חמושים ותשעה או עשרה אמבולנסים. המשטרה קראה לאנשים להתרחק".

בנובמבר האחרון חמוש בסכין רצח שני בני אדם על גשר לונדון, ונורה למוות על ידי כוחות המשטרה שהגיעו למקום. השניים נפצעו אנוש בתקרית ומותם נקבע בבית החולים. ראש המטה ללוחמה בטרור של בריטניה, ניל באסו, אישר כי מדובר במתקפת טרור, והוסיף כי החשוד לבש לגופו חגורת נפץ. "לפי דיווחים ייתכן ועל החשוד היה מטען חבלה".