הוט גייסה סוללת מומחים לקראת המו"מ לרכישת פרטנר

מורגן סטנלי ישמש כבנק ההשקעות, ד"ר שלומי פריזט ילווה בתחום ההגבלים העסקיים, ועו"ד אבי ליכט יסייע בעבודה מול מוסדות הרגולציה

עו"ד אבי ליכט / צילום: תמר מצפי
עו"ד אבי ליכט / צילום: תמר מצפי

חברת הוט מתחמשת בשורה של יועצים במסגרת המשא-ומתן לרכישת פרטנר. ל"גלובס" נודע כי החברה הקימה צוות מומחים כדי להיערך בצורה הטובה ביותר למשא-ומתן, והוא יכלול מומחים מתחום ההגבלים העסקיים, הרגולציה, חברות ייעוץ ועוד. 

נודע כי בנק ההשקעות מורגן סטנלי ילווה את הוט לצורך הערכת השווי לפרטנר . מורגן סטנלי שימשו כבנק המלווה עבור הוט כאשר החברה בחנה כניסתו של משקיע לחברת-הבת הוט טלקום.

עוד ישתתפו בצוות ד"ר שלומי פריזט, הכלכלן הראשי של רשות התחרות לשעבר, המשמש בשנים האחרונות כיועץ עצמאי; וחברת הייעוץ טאסק המנוהלת על-ידי אילן שחורי, ואשר מספקת להוט שירותי ייעוץ מזה שנים רבות. 

עוד בצוות העסקה עו"ד אבי ליכט, לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, שיסייע בעבודה מול מוסדות הרגולציה. עו"ד ליכט, ששימש עד לפני שנה גם כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה לתפקידים מיוחדים ולפני כן כמשנה לעניינים כלכלים-פיסקליים, הצטרף כשותף למשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות' שמלווים את הוט. 

דירקטוריון פרטנר אמור בימים הקרובים להחליט איזה בנק השקעות ילווה אותו לצורך הערכת השווי.

מוועד עובדי פרטנר נמסר כי "אף גורם מקצועי או פקידותי לא יצליח להכשיר את השרץ או לטשטש את העובדה הברורה שהוט היא חברה מונופוליסטית, ומדובר במיזוג מסוכן אשר יפגע בצרכנים, בעובדים ובשוק התקשורת כולו. אנחנו נמשיך להילחם כנגד קידום המיזוג בכל האמצעים העומדים לרשותנו".