הצלחה חלקית: יוכפז וקדמון סלע לא יעידו, ורשבסקי דווקא כן

וגם: האם "מסיבת גן" עומדת לחזור למרקעים, ומי יקבל פרס ירושלים לתקשורת הגונה? • "השיחה" - מדור חדש

בית הדין לתחרות דחה את בקשת עמותת "הצלחה", הפועלת לקידום חברה הוגנת, לזמן לעדות את מנכ"ל חברת חדשות 10 לשעבר גולן יוכפז, ויו"רית הדירקטוריון לשעבר זהר קדמון סלע. "הצלחה" ביקשה לזמן את השניים לעדות במסגרת הערר שהגישה נגד מיזוג רשת וערוץ עשר, בקשה שהוגשה לאחר שהשניים התבקשו על-ידי הצלחה להגיש תצהיר וסירבו. נזכיר כי יוכפז וקדמון סלע היו בין מי שפעלו לכך שהמיזוג בין רשת לערוץ עשר יקבל את כל האישורים הרגולטורים, אולם מאז יוכפז הודח על-ידי בעלי המניות, וקדמון סלע פרשה לפני מספר שבועות.

בהחלטה נקבע כי "הצלחה" לא הבהירה איזה מידע הם יוכלו להציג בחקירה בנוגע לתאוריית הפירמה הכושלת והאפשרות של חברת החדשות להתקיים ללא מיזוג. מי שכן צפוי להעיד בשבועות הקרובים הוא יוסי ורשבסקי, שחתם על תצהיר רשת כמנכ"ל הערוץ הממוזג. אך יש להניח שעד שיידרש להעיד כבר ישב על כיסא מנכ"ל רשת המנכ"ל הנכנס אבי בן טל, שאמור להיכנס לתפקיד באמצע פברואר. מעניין יהיה לראות האם עזיבתו של ורשבסקי תשפיע על תוכן העדות.

ענת ביין-לובוביץ'

 

מצנח הזהב:

האם "מסיבת גן" צפויה לשוב למרקע? לאחר שנודע כי תוכנית התרבות היומית של גאולה אבן-סער וירון לונדון תרד בקרוב מהמסך, לונדון קיבל מהתאגיד הצעה לחזור ולהגיש, ולו למשדר אחד, את התוכנית "מסיבת גן", במסגרת שידורי יום העצמאות של כאן 11. את מסיבת גן הנחה לונדון בתחילת שנות התשעים, ולמרות שהאורחים בה היו פעוטות וילדים, היא זכתה לפופולריות בקרב בני כל הגילאים. נכון לעכשיו בתאגיד עדיין ממתינים לתשובת לונדון בנוגע לספיישל החג.

חדשות טובות:

פרס ירושלים לתקשורת הגונה, יוענק השנה לאיש הטלוויזיה והרדיו יעקב אחימאיר. בנימוקיי הוועדה נכתב: "הוועדה גאה בהחלטתה להעניק את אות הכבוד על פס הקול המלווה את עם ישראל בתקשורת הישראלית שנים רבות וברגעים בלתי נשכחים, ובהיותו המצפן של השידור הציבורי ביושר, באמת ובקור-רוח".

אל תערוכת צילומי העיתונות "עדות מקומית" שבמוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, הגיעו בתחילת השבוע נשות ואנשי עסקים, ובכירים. הסיבה: במקום נערך ערב לכבוד ידידי עמותת מרכז מעשה של קרן רש"י, העוסקת בפיתוח הנהגה צעירה וקידום התנדבות בקרב צעירים מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית.

גלי צה"ל:

הרב שמואל אליהו, חבר מועצת הרבנות הראשית, ל-@ilanadayan1: "לומר שהרב אריאל פסול מלקבל את פרס ישראל זה טרור דעות".

אילנה דיין: "טרור זה לבוא ולומר לבן שלי אני אגיד לך איך לחיות ואיך לנהל משפחה. זה טרור".