"קארפולינג" וליסינג לרכבי יוקרה: יבואני הרכב מרחיבים את סל השירותים

יוניון מוטורס תשיק בחודשים הקרובים בישראל את "מותג הניידות" האירופאי החדש, ותיכנס לתחום שירותי שיתוף רכב ו"קארפולינג" • כלמוביל הודיעה על הרחבת פעילותה לתחום הליסינג הפרטי יוקרה

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, תשיק בחודשים הקרובים בישראל את "מותג הניידות" האירופאי החדש של טויוטה "KINTO". המותג, שכבר מופעל כיום במספר מדינות, כולל כיום ארבעה שירותים עיקריים: שיתוף כלי רכב היברידיים באמצעות אפליקציה ומערכת טלמטיקה, שמאפשרת הזמנת רכב לפי צורך - מעין הזמנה לפי שעה או יום בנוסח "אוטותל"; שירות "CARPOOLING", שמאפשר למספר אנשים או עובדים שנוסעים ליעד משותף לחלוק ביניהם רכב;

שירות ליסינג מקיף ושקוף עם גיבוי של היצרן; ו"מנוי גמיש" שמאפשר טיפול, הובלה, תחזוקה ועוד על ידי החברה בתמורה לדמי מנוי חודשיים. שירות נוסף, אותו מגבשת כיום טויוטה, הוא זימון נסיעות באמצעות אפליקציה בנוסח "גט" ואובר". יונין מוטורס עדיין לא נקבה בתאריך להפעלת השירות.

במקביל נערכת יוניון להיצע בישראל שירותים מקוונים ללקוחות הקיימים על בסיס הפלטפורמה הגלובאלית הניידת של החברה MYTOYOTA. ב-2020 מתכוונת יוניון מוטורס להשיק את טויוטה יאריס החדשה, להחזיר את השיווק של קאמרי הייבריד החדשה ששיווקה הופסק בגלל המיסוי הירוק, להשיק בישראל גרסת פלאג-אין של טויוטה ראב4 עם טווח נסיעה חשמלית של עד 65 ק"מ ועוד.

ואילו כלמוביל, יבואנית מרצדס, הודיעה על הרחבת פעילותה לתחום הליסינג הפרטי והשיקה מסלול ליסינג פרטי בתשלום חודשי קבוע מראש. במסגרת זו יוצעו מגוון דגמים מסגמנטים שונים ובניהם: A-Class, CLA, GLC ,E-Class GLE ועוד. ההבדל בין תוכנית זו לתוכניות דומות הוא שפה, כלי הרכב יירשמו בבעלות פרטית על שם הלקוח.

החבילה כוללת מקדמה, תשלום חודשי קבוע מראש, אחריות וחבילת טיפולים ל-3 שנים, ואפשרות לשדרוג הרכב עם התחייבות של כלמוביל לקניית הרכב חזרה בתום התקופה.