הצלחה לא מחכה לממשלה: מבקשת לאשר מינוי מנכ"לים לרשות השנייה ולמועצת הכבלים והלוויין

וגם: עינת וינוגרד מונתה לתפקיד סמנכ"לית הכספים של בזק אונליין • השיחה 

ניר שוויקי ומישל קרמרמן / צילומים: ענבל מרמרי, רונן אקרמן
ניר שוויקי ומישל קרמרמן / צילומים: ענבל מרמרי, רונן אקרמן

עמותת הצלחה תנסה לעשות את מה שמישל קרמרמן לא הצליחה: לאחר שתי עתירות בג"ץ שנדחו בהן דרשה קרמרמן לממש את מינויה לתפקיד מנכ"לית הרשות השנייה, מגישה היום הצלחה עתירה שלישית לבג"צ בנושא, שבה נדרש בית המשפט לחייב את הממשלה לאשר את מינויה והן את מינויו של ניר שוויקי לתפקיד מנכ"ל מועצת הכבלים והלוויין. נזכיר כי שוויקי וקרמרמן נבחרו במכרזים שערך משרד התקשורת עוד לפני ההחלטה לצאת לבחירות סבב א', והמינויים שלהם עברו את כל האישורים הדרושים, פרט לאישור הממשלה - מהלך שאמור להיות פורמלי בלבד. בממשלה נמנעו מלדון בנושא עד שבג"ץ חייב אותם לעשות כך, ואז החליטו לדחות את ההכרעה עד מינוי שר תקשורת קבוע. אחרי בחירות מועד ב' הוגש בג"ץ נוסף, אולם בג"ץ בחר שלא להתערב. כעת טוענת הצלחה כי חל שינוי תנאים מהותי - בחירות סבב ג' שאותן איש לא צפה. לדבריהם, שבשלב הזה לא נראית ממשלה קבועה באופק ולכן יש לפעול לאישור המינויים.

ענת ביין-לובוביץ'

מצנח הזהב

בזק אונליין, מקבוצת בזק, הודיעה על מינויה של עינת וינוגרד לתפקיד סמנכ"לית הכספים של החברה. בתפקידה האחרון כיהנה וינוגרד (44) בניהול כספים וחשבות בקבוצת אורד הציבורית, ניהלה את מחלקות הכספים של הקבוצה בארץ ובחו"ל והיתה אחראית על הדוחות הכספיים המאוחדים. לקבוצת אורד הגיעה וינוגרד ממשרד רו"ח סומך חייקין בו כיהנה מספר שנים כמנהלת תיקים במחלקת הביקורת.

● לאחר קריירה ארוכה בת 25 שנים, שבמהלכה פגש נשיאים, מלכים ואמנים, חיים שקדי, מנכ"ל מלון המלך דוד בירושלים ביקש לסיים את עבודתו. שקדי מסכם חצי יובל כמנכ"ל המלון, מתוך 43 שנה בחברת מלונות דן, אליה הצטרף בשנת 1977, ובה מילא מגוון רחב של תפקידים, בהם ניהול תחומי ההדרכה ומשאבי אנוש של הרשת, ניהול התפעול של מלונות דן בתל אביב וניהול כללי של מלון דן תל אביב. עם פרישתו מסר שקדי: "החלטתי שהגיע הזמן לצאת לנוח". רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, הודיע כי את שקדי יחליף תמיר קוברין, שייכנס לתפקיד ביולי הקרוב.

אזור התעשייה

איש העסקים תת אלוף (במיל') גיורא ענבר, דירקטור בישראייר, ואורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, כנראה יפגשו בעוד כמה שנים בסופי שבוע ולא רק במסדרונות החברה. השניים רכשו דירות לילדיהם בפרויקט &East בתל אביב, הכולל שני מגדלי יוקרה וכ-400 יחידות דיור. ענבר רכש לבנו דירת 3 חדרים בקומה ה-14 במחיר של כ-2.83 מיליון שקל, וסירקיס רכש לבתו דירה בקומה ה-13 במחיר של כ-2.59 מיליון שקל. עבודות הבנייה בפרויקט של ריבוע כחול נדל"ן בשיתוף עם קבוצת סופרין, קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות, רק החלו.

יום המסחר

את המסחר בברוסה לניירות ערך פתחה הבוקר הנהלת קרן הריט אזורים LIVING, לרגל רישומה בבורסה. פעילות החברה מתמקדת בתחום הנדל"ן המניב למגורים בישראל, ונכסי נדל"ן נלווים אליהן כגון שטחים מסחריים וחנויות. הצטופפו על הפודיום: איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה; ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living; רון אבידן, מנכ"ל אזורים ויו"ר אזורים Living; הרשי פרידמן, יו"ר  אזורים; חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה; עו"ד ניצן סנדור, שותפה בפישר, בכר, וול, אוריון ושות'; גת מגידו, סמנכ"לית השקעות, ומנהלת השקעות ראשית בפסגות גמל; מיכאל בנוולגי, מנהל השקעות ראשי של פסגות ני"ע; צביקה מנס, מנכ"ל ברק קפיטל חיתום; ואחרים.

חדשות טובות

כנראה שהמסר עובר: לפחות 400 אלף צפיות נרשמו בפייסבוק לכתבתה של טליה פלד קינן ששודרה במקור בחדשות 13. במסגרת כתבתה, פלד קינן, שחוותה את הנושא בעצמה, פגשה הורים לילדים להט"בים, שבניגוד אליה, עברו משבר גדול, אולם אחריו הם תמכו בילדיהם.