אלביט זכתה בחוזה של 670 מיליון דולר לאספקת פתרונות ביטחוניים למדינה באסיה-פסיפיק

החוזה יבוצע על פני תקופה של 25 חודשים, ומציב את היקף החוזים שבהם זכתה אלביט מערכות מתחילת השנה על יותר ממיליארד דולר

חוזה גדול לחברה הביטחונית אלביט מערכות: החברה דיווחה היום לבורסה על זכייה בחוזה בהיקף של 670 מיליון דולר לאספקת פתרונות ביטחוניים למדינה באזור אסיה-פסיפיק. החוזה יבוצע על פני תקופה של 25 חודשים. אלביט לא סיפקה פרטים נוספים.

נשיא ומנכ"ל אלביט, בצלאל (בוצי) מכליס, מסר כי "זכייה בחוזה משמעותי זה הנה עדות לאמון שיש ללקוחות בפתרונות שלנו ולפוזיציה המובילה שיש לנו בשוק".

החוזה החדש מביא את היקפי החוזים בהם זכתה אלביט מתחילת השנה הנוכחית ללמעלה ממיליארד דולר, לאחר שדיווחה, בין היתר, על זכייה בחוזים של 175 מיליון דולר ממשרד הביטחון הישראלי לאספקת מערכות "חץ דורבן" לנגמ"ש האיתן ותחמושת לחייל, על חוזה בהיקף של 136 מיליון דולר לאספקת מערכות נגד טילים למטוסי בואינג ואיירבוס במדינות באסיה פסיפיק ועוד.

אלביט מערכות , שבשליטתו של מיקי פדרמן (44.3%) נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב ושווי השוק שלה הוא 6.9 מיליארד דולר. החברה תפרסם את הדוחות הכספיים שלה לשנת 2019 בחודש הבא. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2019, אלביט רשמה הכנסות של קרוב ל-3.2 מיליארד דולר ורווח נקי Non-GAAP בגובה כ-189 מיליון דולר. בתקופה זו הכנסותיה מאזור אסיה-פסיפיק - האזור ממנו מגיע כעת החוזה החדש - הסתכמו ב-732 מיליון דולר, עלייה לעומת הכנסות של כ-588 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2018.