לאחר עלייה של 90% בשנה: בני משפחת מזרחי מימשו מניות אופל בלאנס בכ-30 מיליון שקל

רכישת המניות על ידי הפניקס ואקסלנס, שהפכו לבעלי עניין בחברה, התבצעה במחיר של 4.55 שקלים למניה • גם אלטשולר שחם הפך בעל עניין בחברה בחודש אפריל 2019 אשר מחזיק בכ-9.5% ממניות החברה

בני משפחת מזרחי, בעלי השליטה בחברת האשראי החוץ בנקאי אופל בלאנס, מימשו חלק מהחזקותיהם בהיקף של כ-30 מיליון שקל בעסקאות מחוץ לבורסה, כך דיווחה אתמול החברה. הרוכשים הם הגופים הפניקס ואקסלנס.

העסקה התבצעה במחיר של 4.55 שקלים למניה, וכעת המניה נסחרת במחיר של 4.65 שקלים למניה. בשנה האחרונה נסקה מניית אופל בלאנס בכ-90%, מה שמשקף לחברה שווי שוק של 438 מיליון שקל.

בעקבות רכישת המניות על ידי הפניקס, הפכה הפניקס לבעלת עניין בחברה והינה מחזיקה בכ-5.8% ממניות החברה. הפניקס הינו הגוף המוסדי השני שהופך בעל עניין באופל בלאנס, לאחר שגם אלטשולר שחם הפך בעל עניין בחברה בחודש אפריל 2019 אשר מחזיק בכ-9.5% ממניות החברה.

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות, אמר: "אנו מברכים על הצטרפותם של גופים מוסדיים מובילים, בהובלת הפניקס, למשפחת אופל בלאנס, ועל הבעת האמון בפעילות החברה ובאסטרטגיית הצמיחה שלנו. אני סבור שהגופים המשקיעים זיהו את האיכות בניהול הסיכונים המוקפד של אופל, השמרנות ,הניסיון הרב והרקורד המוכח של החברה. ביצענו את מכירת המניות בכדי להגדיל את החזקות הציבור ולתרום להגדלת הסחירות במנייה. אנו ממשיכים לפעול להמשך צמיחה רווחית ושיפור מתמיד תוך השאת ערך למשקיעים".

סייבל שוקי הון הובילה וריכזה את הפצת המניות וכן את כניסתה של הפניקס כבעל עניין בחברה.