דיווח: Gett תובעת מאות מיליוני אירו מקונצרן פולקסווגן על הפרת הסכם

לפי העיתון "האנדלסבלט" הגרמני, Gett טוענת כי נגרם לה הפסד כבד בשל הפרת הסכמים בין שתי החברות • פולקסווגן ביצעה ב-2016 השקעה אסטרטגית של 300 מיליון דולר ב-Gett, ומאז מחקה אותה בספרים

Gett / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
Gett / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת התחבורה השיתופית ושירותי זימון הרכב Gett תובעת את קונצרן פולקסווגן בסכום של מאות מיליוני אירו - כך מפרסם היום (ד') העיתון "האנדלסבלט" הגרמני.

על-פי הדיווח, התביעה היא בשל הפרת הסכמים בין השתיים, כביכול, שבעטיה נגרם ל-Gett הפסד כבד. יצוין כי פולקסווגן פרסמה דיווח על התביעה והודיעה כי בכוונתה להתגונן בערכאות.

פולקסווגן השקיעה סכום של כ-300 מיליון דולר ב-Gett הישראלית ב-2016, והיא עדיין מחזיקה ככל הנראה במניות בחברה. אולם מאז הקימה פולקסווגן חטיבה מתחרה עצמאית משל עצמה, שמציעה שירותים דומים. על-פי דיווחים בגרמניה, פולקסווגן ביצעה מחיקה מלאה של השקעתה ב-Gett בסוף 2018. במהלך 2019 רמזה Gett כי היא עשויה לצאת להנפקה לקראת 2020, אולם בפועל התוכנית לא התממשה.

Gett מאשרת כי אכן הגישה תביעה נגד תאגיד פולקסווגן. בחברה אומרים כי "מאחר שהנושא נמצא תחת דיוני ערכאות משפטית, הרי שאין בידי החברה יכולת לפרט בעניין מעבר לכך".