אפליקציית הקורונה של אפל: שיתוף הפעולה של ענקית הטק עם ממשלת ארה"ב

אפליקציית הקורונה כבר זמינה בחנות האפליקציות של אפל, וישנו גם אתר באוויר אליו אפשר להתחבר ממערכת הפעלה של ווינדוס או אנדרואיד, כך שהשירות זמין לא רק למשתמשי אפל

טים קוק, מנכ"ל אפל / צילום: Che liang, רויטרס
טים קוק, מנכ"ל אפל / צילום: Che liang, רויטרס

ענקית הטכנולוגיה אפל, בראשות המנכ"ל טים קוק, פיתחה אתר חדש ואפליקציה שיעבדו ככלי סינון לסימפטומים של מחלת קוביד-19, הנגרמת מנגיף הקורונה. האפליקציה והאתר יספקו גם מידע אמין ממקורות מאומתים בנוגע להתפרצות נגיף הקורונה.

התוכנה פותחה ע"י אפל בשיתוף עם הבית הלבן, מכוני הבריאות השונים בארה"ב וכוח המלחמה ממשלתי המיוחד למאבק בהתפרצות מגפת הקורונה.

אפליקציית הקורונה כבר זמינה בחנות האפליקציות של אפל, וישנו גם אתר באוויר אליו אפשר להתחבר ממערכת הפעלה של ווינדוס או אנדרואיד, כך שהשירות זמין לא רק למשתמשי אפל. יצרנית האייפון הודיעה כי אין צורך במשתמש אפל כדי לגשת לאתר, כמו כן, אפל לא מתכוונת לאסוף דאטה אישי או לשתף אותו עם ממשלת ארה"ב.

הפיתוח של צוותי הבריאות של אפל עוצב על מנת לעזור לבני אדם לשמור על בריאותם ע"י גישה ביתית למקורות מידע זמינים ואמינים. האתר מספק תשובות עבור שאלות נפוצות בנוגע לגורמי סיכון, חשיפה לנגיף וסימפטומים אפשריים. בנוסף, האתר של אפל מספק המלצות לגבי השלב הבא בטיפול והאם בדיקת קורונה מומלצת.

בשבוע שעבר, אפל עדכנה את העוזרת האישית סירי כך שתספק למשתמשים מידע מהמרכז האמריקאי למגפות ושאלון שלב-אחר-שלב כדי לבחון אם יש להם חשד למחלת קוביד-19.