חברת הסייבר אקסיוניוס גייסה 58 מיליון דולר כדי להמשיך להגן על רשתות

אקסיוניוס גייסה עד היום 95 דולר בסך הכול, והיא מעסיקה 80 עובדים בתל אביב ובניו יורק • מהחברה נמסר כי הכנסותיהם השנתיות גדלו ב-910% בשנת 2019 ביחס לשנה שלפניה, וכי הם אחת מחברות הסייבר שצמחו בצורה הכי מהירה בשנה האחרונה

צוות אקסוניוס. עופרי שור, דין זיסמן, אבידור ברטו בצילום אבישי פינקלשטיין
צוות אקסוניוס. עופרי שור, דין זיסמן, אבידור ברטו בצילום אבישי פינקלשטיין

חברת אקסיוניוס, המפתחת מוצרי ניהול ואבטחה של מכשירים ברשתות ארגוניות, הודיעה כי גייסה 58 מיליון דולר, בסבב גיוס השלישי של החברה בתוך שנה בלבד. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון לייטספיד, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה, קרנות ההון סיכון YL ונצ'רס, המתמחה בהשקעה בחברות בתחום הסייבר, OpenView, בסמר, ורטקס, WTI, וקרן אימרג'.

אקסיוניוס הוקמה ביוני 2017 על ידי דין זיסמן, המכהן כמנכ"ל החברה, עופרי שור ואבידור ברטוב. כולם שירתו יחד ב-8200. לאחר השירות זיסמן ייסד סטארט-אפ בשם סימטריה, שפיתח טכנולוגיה להטעיית תוקפי סייבר. שור וברטוב נשארו בשירות הביטחוני עד שהצטרפו אליו להקמת החברה הנוכחית. החברה גייסה עד היום 95 דולר בסך הכול, והיא מעסיקה 80 עובדים בתל אביב ובניו יורק.

מאקסיוניוס נמסר כי הכנסותיהם השנתיות גדלו ב-910% בשנת 2019 ביחס לשנה שלפניה, וכי הם אחת מחברות הסייבר שצמחו בצורה הכי מהירה בשנה האחרונה. הפלטפורמה שפיתחה החברה מסוגלת לאסוף נתונים מכלי ניהול ואבטחת מידע, מספקיות הענן השונות, כמו אמזון וגוגל, ומספקיות מוצרי רשת ומוצרי אבטחה. לדברי זיסמן, היא נועדה לפתור את בעיית הנראות של מכשירים המחוברים לרשתות ארגוניות.

"עולם המחשבים בעבר היה מאוד הומוגני, אבל היום יש המון סוגי מכשירים, רשתות, מערכות הפעלה ומערכות ניהול", אמר זיסמן ל"גלובס" לאחר סבב הגיוס הקודם של החברה, לפני כחצי שנה. לדבריו, כל אחד מהמוצרים הללו "מדבר בשפה שונה", ואקסוניוס יודעת לאסוף את המידע מלמעלה מ-100 מקורות כאלה. כדי לעשות זאת, באקסוניוס מקדישים משאבים רבים ללימוד ה"שפות" השונות בהן מדבר כל מוצר, ולאינטגרציה של עוד ועוד מוצרים לתוך הפלטפורמה.