חברת ברידג'קרו ישראלית גייסה 14 מיליון דולר מבאטרי ונצ'רס

לחברה מרכז פיתוח בישראל בו עובדים 12 איש, והיא מעסיקה 3 עובדים נוספים בארה"ב • "עכשיו כשיש קיצוצים בתקציבי החברות, וכשהאלטרנטיבות יקרות בעשרות אחוזים, אז פלטפורמה שמתחילה בחינם בקוד פתוח, מאוד מתאימה למי שיושב עכשיו לבד בבית ורוצה לאבטח את תהליך העבודה שלו"

מימין: ברק שוסטר, גיא איזנקוט, עידן טנדלר / צילום: אייל מריליוס
מימין: ברק שוסטר, גיא איזנקוט, עידן טנדלר / צילום: אייל מריליוס

חברת ברידג'קרו (Bridgecrew) המפתחת טכנולוגיה לאוטומציה של תהליכי אבטחת ענן, הודיעה היום (ה') כי השלימה סבב גיוס ראשון בגובה 14 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון באטרי ונצ'רס, והשתתפו בה קרן NFX של גיגי לוי ווייס, שהובילה את סבב הסיד של החברה. עוד בין משקיעי החברה נמצאות קרנות נוספות ובכירים בעולם אבטחת המידע בהם מייסד Lookout, קווין מהאפי, ומנהלי אבטחת המידע של Spotify, Marqeta, Netflix, ובכיר בחטיבת אבטחת הענן של AWS. בסך הכל גייסה החברה כ-18 מיליון דולר.

ברידג'קרו הוקמה בשנה שעברה על ידי עידן טנדלר, מנכ"ל החברה, ברק שוסטר גויכמן וגיא איזנקוט, מנהל הפיתוח שלה החברה. טנדלר שימש בעבר כמנכ"ל Fortscale, שנמכרה ל-RSA ב-2018. לחברה מרכז פיתוח בישראל בו עובדים 12 איש, והיא מעסיקה 3 עובדים נוספים במיקומים שונים בארה"ב. החברה לא חושפת נתונים אודות הכנסותיה, או השווי לפיו בוצע הגיוס.

"ברור שהעולם די מטורף, אבל אני חושב שההזדמנות הכי גדולה פה היא שחוזרים הרבה אנשים מעולים לשוק העבודה. תכננו להכפיל השנה את מצבת העובדים וכרגע זאת עדיין התוכנית", אומר איזנקוט לגבי השפעות הקורונה על החברה. "התחלנו רוד שואו בינואר, טרם שיט בפברואר והכסף נכנס במארס. באמצע ינואר היינו כבר בפגישות אצל קרנות שביקשו לא ללחוץ ידיים בכניסה, ובתקופת הטרם שיט היו ברקע הסגרים שהתחילו, אבל זה לא השפיע על הגיוס שלנו. לקראת סוף שנה שעברה הייתה לנו צמיחה אדירה והיה ברור שיש הרבה הזדמנות בשוק הדב אופס בו אנו פועלים, ושהשוק הזה גדל".

הפלטפורמה של ברידג'קרו נועדה לאפשר למפתחים לתקן בעיות אבטחת מידע בלחיצת כפתור באמצעות אוטומציה של מנגנוני אבטחה של סביבות פיתוח בענן. האוטומציה של התהליך הזה נועדה לאפשר לחברות לבצע תהליכי פיתוח מהירים בסביבות ענן מבלי לסכן את אבטחת המידע שלהן.

לצד המוצר המלא שלה, החברה מפתחת ספריית קוד פתוח שמאפשרת לאנשי דב-אופס (פיתוח ואופרציה) להטמיע את המוצר של החברה ולהשתמש בו בחינם - באופן חלקי. "מאז שהתחיל המשבר יש לנו גידול בשימוש בפלטפורמת הקוד הפתוח. עכשיו כשיש קיצוצים בתקציבי החברות, וכשהאלטרנטיבות הן פלטפורמות יקרות בעשרות אחוזים, אז פלטפורמה שמתחילה בחינם בקוד פתוח, מאוד מתאימה לאיש דבאופס שיושב עכשיו לבד בבית ורוצה לאבטח את תהליך העבודה שלו", הוא מוסיף.

לדבריו, האסטרטגיה של החברה, של פנייה למפתחים עצמם ולא לבכירים בארגונים, מוכיחה את עצמה עכשיו יותר מתמיד, אך החברה דבקה בה כמעט מתחילת הדרך: "כשרק התחלנו וחיפשנו את הדרך שלנו לחדור עם מוצר לשוק, דיברנו עם עשרות מומחי אבטחת ענן, אבל מהר מאוד הבנו שזו פלטפורמה שצריך לבנות כך שהיא מופנית למשתמשי הקצה, ולכן אנחנו גם משחררים חלק גדול ממנה בגרסה פתוחה וחינמית לחלוטין".