עסקים קטנים ועצמאים יוכלו לקבל תשלום ללא תקרה שנתית באפליקציית bit

הדבר יתאפשר באמצעות שיתוף-פעולה חדש עם חברת פתרונות התשלום "משולם" • חבילת התשלום הייעודית תוצע לעסקים בחינם ל-3 חודשים

פרסומת לאפליקציית Bit / צילום: צילום מסך מיוטיוב
פרסומת לאפליקציית Bit / צילום: צילום מסך מיוטיוב

עסקים קטנים ועצמאים, יוכלו לקבל תשלום ללא תקרה שנתית באפליקציית bit הדבר יתאפשר כתוצאה מחבירה למשולם פתרונות תשלום, חברת פינטק המתמחה בעסקים קטנים. זהו שיתוף-הפעולה הראשון בין חברת פתרונות תשלום לעסקים לאפליקציית תשלומים ישראלית. שיתוף-הפעולה יאפשר לראשונה לעסקים קטנים, לקוחות כל הבנקים, לקבל תשלומים מלקוחותיהם, ללא תקרה שנתית, באמצעות bit.

בעלי העסקים יוכלו להציע ליותר מ-3.5 מיליון לקוחות שנרשמו ל-bit, לשלם להם באמצעות האפליקציה באופן מיידי, ללא הצורך בהקלדת פרטי כרטיס אשראי. התשלום יוכל להתבצע במגוון סיטואציות ופלטפורמות - באתר, באפליקציה, או בהודעות טקסט - בשירותים מרחוק או בנקודת המכירה בבית העסק, ללא צורך בהעברת כרטיס אשראי או מזומן. פתרונות התשלום מתאימים גם לעסקים שאין להם בהכרח אתר או אפליקציה. יתרה מזאת, סט הפתרונות הרחב של משולם יאפשר לעסקים להרחיב את היכולות שלהם באמצעות דפי תשלום, עמודי מכירה, חשבוניות ועוד.

עסקים שאינם לקוחות "משולם" פתרונות תשלום, יוכלו להצטרף לחבילת תשלום ייעודית שתוצע למשך 3 חודשים ללא תשלום.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים: "שיתוף-הפעולה בין, bit אפליקציית התשלומים המובילה בישראל, למשולם פתרונות תשלום מביא בשורה אמיתית לעסקים הקטנים, שיהנו מפתרון מקיף המחובר לפעילות העסקית שלהם.

זירזנו את המאמצים הטכנולוגיים להציג פתרון לעסקים קטנים ולעצמאים לנוכח התקופה בה אנו נמצאים - פתרון ללקוחות שאינם מעוניינים להשתמש בכרטיס אשראי ובמזומן בעסק פיזי, וכן פתרון עבור עסקים שרוצים לקבל תשלום מרחוק. מהפכת התשלומים נמצאת בתאוצה, ואנחנו מובילים אותה כעת גם למגזר העסקים הקטנים והעצמאים".

חגי אלתרסקו, מייסד ומנכ"ל משותף במשולם פתרונות תשלום: "חברת משולם שמה לעצמה כבר לפני שנים להוביל את תחום הסליקה לעסקים קטנים ועצמאים, ודאגה להתאים את המוצרים, המחירים וחשוב לא פחות את השירות, דווקא למגזר העסקים הקטנים. אין ספק שהחיבור של משולם לאפליקציית bit, המובילה את תחום התשלומים הדיגיטליים בישראל, ייתן מענה מנצח למאות אלפי בתי עסק ויאפשר ללקוחותיהם לקבל תשלומים עכשיו גם באמצעות bit.