הבאנה לאבס שוכרת משרדים בקיסריה תמורת כ-24 מיליון שקל

החברה, שנרכשה לאחרונה ע"י אינטל, פועלת כיום מקיסריה ובעוד מספר חודשים צפויה להגדיל באופן ניכר את משרדיה ביישוב לכדי 8,000 מ"ר • הסכם השכירות שנחתם הוא לחמש שנים

קמפוס גרניט, אזור התעשייה של קיסריה / הדמיה: טרימדיה
קמפוס גרניט, אזור התעשייה של קיסריה / הדמיה: טרימדיה

חברת הבאנה לאבס מקבוצת אינטל חתמה על הסכם שכירות לחמש שנים מול החברה לנכסי קיסריה. החברה, ששוכרת כיום 2,000 מ"ר באזור התעשייה של קיסריה, תגדיל פי ארבעה את השטח אותו היא שוכרת לכדי 8,000 מ"ר.

לפי ההערכות, החברה תשלם כ-4.8 מיליון שקל בשנה עבור השטח, סכום שמשקף מחיר של כ-50 שקל למ"ר ברמת מעטפת. בסך-הכול צפויה החברה לשלם עבור המשרדים כ-24 מיליון שקל.

הבאנה לאבס מתמחה בפיתוח ויצור מעבדים ליישומי בינה מלאכותית. בדצמבר האחרון היא נרכשה על-די אינטל תמורת 2 מיליארד דולר.

השטח אותו שכרה החברה ממוקם בקמפוס גרניט, שבנייתו צפויה להסתיים בחודשים הקרובים, והוא יכלול כ-30 אלף מ"ר בשלושה בניינים. לפי החברה לנכסי קיסריה, סך ההשקעה בבניית הפרויקט עומד על כ-150 מיליון שקל, והוא משתרע על כ-40 דונם. 

"הבעת אמון"

"הבעת האמון של הצוות של הבאנה לאבס ואינטל היא לא רק בפארק העסקים שלנו אלא בכלכלה הישראלית בכללותה", אמר ל"גלובס" מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי, שהוסיף כי "כשענקיות בינלאומיות כמו אינטל ודקטלון בוחרות להתרחב דווקא אצלנו ודווקא בתקופת הקורונה, זוהי ללא ספק הבעת אמון. אנו גם מלאי גאווה מקצועית וגם אופטימיים מאוד לעתיד הכלכלה הישראלית. נעשה הכול על-מנת לספק להנהלת ועובדי הבאנה את סביבת העבודה והעסקים הטובה בישראל".

העסקה לוותה על-ידי נציגי אינטל ישראל, כשאת החברה לנכסי קיסריה ייצגו רן אלישע, אורן זילברשטיין ורועי מקדסי וכן עוה"ד גליה זיסקינד-שפיגל וטל לוי ממשרד טולצ'נסקי שטרן מרציאנו.