החל ממחר: שירות המשלוחים של וולט מגיע לכפר-סבא, לרעננה ולהוד השרון

מדובר באזור הכי גדול שהחברה פותחת בבת-אחת, וההתרחבות הראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה • המשבר הביא לזינוק במכירות של חברת שליחויות האוכל הפינית

שליחים של וולט משקיפים על רחוב ריק בצל הקורונה / צילום: כדיה לוי, גלובס
שליחים של וולט משקיפים על רחוב ריק בצל הקורונה / צילום: כדיה לוי, גלובס

אחרי הזינוק במכירות שהביאה להם הקורונה, אפליקציית משלוחי האוכל הפינית וולט (Wolt) מתרחבת החל ממחר (ב') לכפר-סבא, לרעננה ולהוד השרון. מדובר באזור הכי גדול שהחברה פותחת בבת-אחת, וההתרחבות הראשונה מאז משבר הקורונה.

וולט, חברת שליחויות האוכל הפינית, נכנסה לישראל לפני כשנה וחצי וכבשה את מרכז המדינה עם שליחיה במדים הכחולים. בכך הצטרפה וולט לשליחים של תן ביס, חברת משלוחי האוכל הישראלית במדים הכתומים שנרכשה לפני כשנתיים על-ידי טייק אוויי ההולנדית.

המשבר הביא לוולט הזדמנות לשיתופי-פעולה חדשים עם חברות שאינן בתחום ההסעדה, בין היתר, רשת הקמעונאות yellow שפועלת בתחנות הדלק של פז ורשת הפארם שבבעלות שופרסל - Be.

עד היום פעלה וולט בישראלים באזורי תל-אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הרצליה וכפר שמריהו, ראשון-לציון ופתח-תקווה.

לאחרונה פרסמו מסעדנים בישראל קריאה לחברת משלוחי האוכל וולט להוריד את גובה העמלה שהיא גובה ממסעדות מ-25% ל-15%, וזאת לצד הקריאה "בלי מסעדות גם וולט לא תשרוד". במסגרת הבנות עם תנועת ״מסעדנים חזקים ביחד״, וולט הסכימה להקל על תזרים המזומנים של המסעדנים ולעבור לביצוע של שתי העברות תשלום בשבוע, במקום העברה שבועית אחת של הכנסה ממכירות. בנוסף הודיעה וולט על ביטול העמלות על איסוף עצמי מהמסעדה (TA).