חניתם בתל אביב בכחול לבן בלי תו? ממחר תקבלו דוח

לפי הודעת העירייה היא "תשנה באופן הדרגתי את אכיפת הסדר במרחב הציבורי ותתאימה לימי שגרה" • מדובר באכיפה של כלל עבירות התעבורה לרבות אכיפת עבירות חנייה קשות, חנייה בתחום כחול לבן ומועדפת, אכיפה באמצעות מצלמות אכיפה ובנת"צ וכן פעילות גרירה כבשגרה

רחוב בתל אביב / צילום: Oded Balilty, Associated Press
רחוב בתל אביב / צילום: Oded Balilty, Associated Press

איך יודעים שהחזרה לשגרה מתקרבת? ממחר (ד') עיריית תל אביב-יפו תחזור לחלק דוחות חנייה.

לפי הודעת העירייה היא "תשנה באופן הדרגתי את אכיפת הסדר במרחב הציבורי ותתאימה לימי שגרה". הכוונה היא לאכיפה של כלל עבירות התעבורה לרבות אכיפת עבירות חנייה קשות, חנייה בתחום כחול לבן ומועדפת, אכיפה באמצעות מצלמות אכיפה ובנת"צ וכן פעילות גרירה כבשגרה.

כמו כן, מודיעים בעירייה כי "לא תתאפשר עוד חניית תושבים, כפי שהיה עם תחילת המשבר, בחניות המיועדות להורדת והעלאת נוסעים בסמוך למוסדות חינוך, חנייה בתחום מגרשי חנייה של בתי ספר ובחניונים של מבנים עירוניים והחל מיום ראשון הקרוב גם תבוטל הוזלת התעריפים היומיים לחנייה בחניוני "אחוזות החוף".

בעירייה מזכירים כי "משבר הקורונה הכתיב סדרי עדיפויות שונים בתחום אכיפת הסדר במרחב הציבורי בשל ביצוע מטלות חיוניות בעת חירום על ידי פקחי אגף הפיקוח העירוני, כגון: סיוע מוגבר לקהילה, שמירה על בריאות הציבור ובשימת דגש על אכיפת תקנות לשעת חירום. כמו-כן, ירידה דרסטית בהיקף כלי-הרכב הנכנסים לעיר ובעסקים הפועלים בה, שינה את היקפי האכיפה במרחב הציבורי בשבועות הראשונים לאחר פרוץ משבר הקורונה".