חברת הגיימינג מון אקטיב שוכרת 6 קומות במגדל ויתניה בת"א

לפי הערכות, החברה תשלם כ-18 מיליון שקל בשנה עבור הקומות שנמצאות בחלקו העליון של הפרויקט שממוקם בסמוך למחלף לה גווארדיה • חברת חללי העבודה מיינדספייס שכרה 3 קומות • העסקאות בוצעו טרם הקורונה

מגדל ויתניה בתל אביב / צילום: איל יצהר, גלובס
מגדל ויתניה בתל אביב / צילום: איל יצהר, גלובס

רגע לפני פרוץ משבר הקורונה שכרה חברת הגיימינג מון אקטיב שש קומות בחלקו העליון של פרויקט "ויתניה תל אביב" בתל אביב. ממידע שבידי "גלובס" מדובר בשטח של כ-9,000 מ"ר. לפי הערכות החברה תשלם ליזמית הפרויקט כ-1.5 מיליון שקל בחודש תמורת השטח, וכן תמורת שטחי חניה. בחברה סירבו להתייחס לפרטים.

חברת ההייטק הישראלית מון אקטיב (Moon Active) הוקמה ב-2011 ופיתחה מספר משחקים, שהפופולרי שבהם הוא קוין מאסטר. בינואר השנה רכשה קרן אינסייט האמריקאית מניות של החברה בהיקף של 125 מיליון דולר.

מי שעוד צפויה להיכנס לפרויקט היא חברת חללי העבודה מיינדספייס ששכרה את הקומות 9-7, ששטחן הכולל עומד על כ-4,000 מ"ר. גם עסקה זו בוצעה לפני פרוץ נגיף הקורונה.

הפרויקט, ביוזמת חברת ויתניה, כולל משרדים, מסחר ומגורים וממוקם מעל מחלף לה גווארדיה בתל אביב, במפגש נתיבי איילון ורחוב החרש. ב-2017 אוכלס חלקו הראשון של הפרויקט - מבנה נמוך יחסית בשטח של כ-8,000 מ"ר, שכולל את אולמות התצוגה של ב.מ.וו, מיני קופר, מאזדה ופורד. בימים אלה נשלמת הקמת השלב השני, הכולל מבנה משרדים ראשון, בגובה 36 קומות ובשטח של 40 אלף מ"ר. בסך-הכול מתוכננים להיבנות בפרויקט שלושה מגדלים, כשאדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר.

שלושת המגדלים צפויים לכלול כ-110 אלף מ"ר משרדים, 10 אלף מ"ר שטחי מסחר, 15 אלף מ"ר בייעוד מלונאי, ואולמות קונגרסים ו-15 אלף מ"ר למגורים (כ-130 יחידות דיור). כמו כן, ייבנו 5,000 מ"ר שטחים ציבוריים שיימסרו לעיריית תל אביב.

בעבר פורסם ב"גלובס" כי משרד עורכי הדין גורניצקי ושות', רכשו חמש קומות במגדל הראשון בפרויקט ששטחן כ-6,300 מ"ר, וכן חניות, וזאת במחיר של כ-80 מיליון.