גילי רענן מגייס 100 מיליון דולר לקרן שנייה ומצרף את ליאור סיימון כשותפה

סיימון, לשעבר בקרן ארבור האמריקאית, מצטרפת לקרן סייברטארטס, אותה הקים רענן ב-2018 • בקרן השקיעו יזמים ומנהלים בכירים בעולם הסייבר

קרן סייברסטארטס (Cyberstarts), אותה הקים גילי רענן ב-2018, הודיעה על סגירת קרן שנייה בהיקף של 100 מיליון דולר. במקביל, ליאור סיימון הצטרפה כשותפה בקרן. סיימון הובילה בישראל את ההשקעות של קרן ארבור האמריקאית, ולפני כן הייתה חלק מקרן סקויה.

סייברסטארטס גייסה בקרן הראשונה שלה 54 מיליון דולר, ובין השותפים המוגבלים שלה (LP's) נמנים יזמים ומנהלים בכירים בעולם הסייבר, לצד קרן סקויה וגופים מוסדיים נוספים. בין היזמים נמנים שלמה קרמר, מריוס נכט, מיקי בודאי, ניר צוק, אסף רפפורט, רועי זיסאפל ועוד.

רענן רשם באחרונה שתי הצלחות בהשקעות שלו בקרן סקויה האמריקאית, שבה הוא משמש במקביל כשותף - מכירת מוביט לאינטל תמורת 900 מיליון דולר ומכירת ארמיס לאינסייט לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר. בשתי החברות רענן היה מהמשקיעים הראשונים וכן שימש כחבר דירקטוריון.

רענן ציין בהודעה לעיתונות כי "הניסיון שלי בסקויה מוכיח שתקופת משבר היא הזמן הטוב ביותר להקמת חברות טכנולוגיה משמעותיות, וזו המטרה שלנו. משבר מגפת הקורונה מוכיח את האיתנות של תעשיית הסייבר. במיוחד בעתות משבר הצורך בפתרונות סייבר חדשניים מקבל משנה תוקף בשל השינויים המהירים של העבודה מרחוק והצורך במעבר לענן ובאוטומציה על מנת להפחית את עלויות התפעול".

בקרן ציינו כי הם מלווים על ידי מנהלי אבטחת מידע (CISOs) של חברות ענק, שעד היום קיימו 500 פגישות עם חברות הפורטפוליו של הקרן. סייברסטארטס ביצעה שש השקעות עד כה, בהם Fireblocks ו-Axis Security והסטארט-אפ החדש של אסף רפפורט.