לנדרובר דיפנדר ופורד פוקוס חדשות נוחתות בישראל; מרצדס מורידה מחירים בדגמי פלאג-אין

מחירם של רכבי לנדרובר דיפנדר יתחילו ב-498 אלף שקל • חברת פורד משיקה את גרסאות ההאצ'בק והסדאן של פורד פוקוס החדשה במחיר שמתחיל בכ-126 אלף שקל •  כלמוביל מציעה את דגמי הפלאג-אין של מרצדס במחירים של טרום עליית מס הקניה

ענף הרכב בישראל מתעורר עם השקות של רכבים חדשים. 

חברת המזרח, יבואנית לנדרובר, השיקה היום רשמית בישראל את השיווק של הדור החדש של רכב השטח "דיפנדר". הרכב ניצב על פלטפורמה חדשה לגמרי עם מתלי אוויר וחבילת שטח מקצועית, שכוללת בין השאר נעילת דיפרנציאל אחורי וצמיגי שטח ייעודיים בקוטר גבוה. תא הנוסעים מפואר ומאובזר יותר מדגמי הדור היוצא וכולל בין השאר חבילת מערכות סיוע לנהיגה עם בקרת שיוט מסתגלת ועוד. הרכב ישווק בישראל בגרסה קצרה עם 5 מקומות ובגרסה ארוכה עם 7 מקומות ישיבה ועם מנוע טורבו דיזל בנפח 2 ליטר בהספק של 200 או 240 כ"ס. המחירים מתחילים ב-498 אלף שקל.

חברת פורד משיקה החודש את גרסאות ההאצ'בק והסדאן של פורד פוקוס החדשה. גרסת ההאצ'בק מוצעת עם חבילת ST ספורטיבית, כולל כיול מתלים מיוחד, ומצוידת במנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין עם 182 כ"ס ותיבת הילוכים בת 8 מהירויות. היא מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות. תא הנוסעים מאובד ומפואר כולל חבילת מערכות מתקדמות לסיוע בנהיגה. מחירה בתקופת ההשקה כ-126 אלף שקל. גרסת הסדאן תשווק רק ברמת הגימור העילית טיטניום ותוצע עם מנוע 1 ליטר טורבו-בנזין עם 125 כ"ס או בגרסת טורבו-דיזל עם 120 כ"ס. שתי הגרסאות משודכות לתיבה אוטומטית בת 8 מהירויות. מחיר ההשקה עומד על 125.9 אלף שקל לגרסת הבנזין ו-129.9 אלף שקל לגרסת הדיזל.

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, יצאה השבוע במבצע מכירות שתואם את האווירה הכלכלית במשק, ואת התחרות הכבדה מצד אפיקי הייבוא האישי והמקביל. במסגרתו מציעה החברה את דגמי הפלאג-אין הפופולריים במחירים של טרום עליית מס הקניה על כלי הרכב הללו בתחילת השנה, שמשמעותם הנחה של כ-10%. במקביל מציעה החברה טרייד-אין במחיר מחירון מלא לדגמים שונים, מימון של עד 70% ממחיר הרכב ל-36 חודשים ללא ריבית והצמדה והצעות שונות של ליסינג פרטי.