ביטול ארנונה ל-3 חודשים והקלות נוספות: דובאי תסייע לעסקים נפגעי קורונה

ממשלת דובאי, הכריזה על תוכנית סיוע חדשה לעסקים נפגעי קורונה בהיקף של חצי מיליארד דירהם אמירתי (כחצי מיליארד שקל) • התוכנית תכלול בין השאר ביטול לשלושה חודשים של היטלים עירוניים שונים ובהם ארנונה בעיר דובאי, והפחתה של ממש באגרות שונות, כמו אלה של נהגי המוניות ועסקים קטנים

קו הרקיע של דובאי / צילום: שאטרסטוק
קו הרקיע של דובאי / צילום: שאטרסטוק

ממשלת דובאי, הכריזה על תוכנית סיוע חדשה לעסקים נפגעי קורונה בהיקף של חצי מיליארד דירהם אמירתי (כחצי מיליארד שקל). חבילת הסיוע כוללת ביטול לשלושה חודשים של היטלים עירוניים שונים ובהם ארנונה בעיר דובאי, והפחתה של ממש באגרות שונות, כמו אלה של נהגי המוניות ועסקים קטנים. ביטול שורה ארוכה של היטלים ואגרות לחברות זרות ומקומיות, ביטול כמה סוגים של קנסות על חברות והרחבת קרן מענקים והלוואות לעסקים בקשיים.

יורש העצר של דובאי חמדאן אל מקטום אמר כי ההחלטה על הסיוע התקבלה בעקבות התמשכות המגיפה, והחשש מפגיעה בענפי מסחר וכלכלה שאמורים להגביר את פעילותם בעונת הסתיו והחורף ובהם התיירות. לדבריו בכך מגיע היקף הסיוע לעסקים נפגעי קורונה לקרוב ל-7 מיליארד דירהאם.

בסדרת ציוצים בטוויטר כתב בין השאר כי הסיוע למגזר הפרטי בביטול אגרות והיטלים, חיוני במיוחד שכן הוא מהווה נדבך עיקרי בהתקדמות הכלכלית של האמירויות.