הסטארטאפ האורבאני venn בשת"פ ראשון עם יזמית נדל"ן

venn שהחלה את פעילותה בשכונת שפירא בתל אביב כפלטפורמה שמספקת שירותים בקהילה למנויים, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת אקרו נדל"ן • בשלב הראשון הפלטפורמה תוצע בחינם בשני פרויקטים של החברה בנאות אפקה ובנווה שרת

אילן קפון, צחי ארבוב וזיו יעקובי / צילום: רפי דלויה
אילן קפון, צחי ארבוב וזיו יעקובי / צילום: רפי דלויה

שיתוף פעולה ראשון של הסטארט אפ האורבאני venn עם חברת נדל"ן. אם עד היום הפעילות של venn התמקדה במתן שירותים לקהילה, כעת היא חתמה על הסכם מול חברת אקרו נדל"ן, כך שדיירים בשני מתחמים של החברה יוכלו לעשות שימוש בשירותים שמציעה החברה. לפי ההסכם תשקיע אקרו נדל"ן בחברה כמה מיליוני שקלים, והשירותים שיקבלו הדיירים יהיו חינמיים בשנה וחצי הקרובות.

VENN היא פלטפורמה הממוקדת על החוויה השכונתית, באמצעות שילוב בין מוצר טכנולוגי, צוות קהילה ומרחבים פיזיים. החברה הוקמה לפני כארבע שנים ע"י אור בוקובזה, חן אבני ודוד שרז ופועלת נכון להיום בשלושה שווקים, בתל-אביב, ניו-יורק וברלין ומוטמעת לדברי החברה באלפי יח"ד.

המייסדים של  venn / צילום: כפיר זיו
 המייסדים של venn / צילום: כפיר זיו

הפלטפורמה פועלת בארבעה מישורים: תוכן ואירועים - כל אחד מדיירי הבניין יכול ליזום אירוע שמו הופעה, סדנה ועוד, ולהזמין את השכנים בלחיצת כפתור. שירות נוסף שבא לידי ביטוי בפלטפורמה נכלל תחת השם "שירותים מקומיים". דרך venn ניתן להזמין שירותים הקשורים לדירה כמו כביסה, ניקיון ועוד. בנוסף, כל דייר יכול להעלות שירות לאפליקציה ובך ליהנות מכוחה הצרכני של הקהילה, לעיתים בצורה של קנייה קבוצתית. כן ניתן להזמין ולהשתמש במרחבים משותפים בסביבה אותם אפילו ניתן לשריין לאירועים פרטיים. בנוסף מספקת הפלטפורמה ממשקי שירות ואחזקה.

לפי הסכם שיתוף הפעולה מול אקרו נדל"ן שבשליטת צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי, הפרויקטים שייכללו בהסכם שיתוף הפעולה בין הצדדים יוכלו לעשות שימוש בפלטפורמה של venn. נכון לעכשיו מדובר בשני פרויקטים - פרויקט גולף בשכונת נאות אפקה ובפרויקט TEL AVIV YARD בשכונת נווה שרת. שני הפרויקטים נמצאים בשלבי הקמה וכוללים ביחד 550 דירות. לפי ההסכם בשלב הראשון תוצע הפלטפורמה ללא עלות כספית לדיירים במשך כשנה וחצי.

סמנכ״לית הפיתוח העסקי ב-Venn, ליאן פולק דוד, מסרה כי ״עידן הקורונה הפך את הדירה, הבניין והשכונה לבעלי חשיבות משמעותית יותר מבעבר. אנחנו צורכים את מרבית השירותים שלנו בבית, בקרבת הבית או עד הבית. הבניין והשכונה הפכו להיות גם מקום העבודה של רבים וגם מוקד הפנאי המרכזי. החוויה הקהילתית ותחושת השייכות היא שעומדת במרכז החיים שלנו, יותר מתמיד. הפלטפורמה הפיזית, הדיגיטלית והאנושית של Venn נותנת מענה לכל אלה, תוך שימת דגש על חיבורים אנושיים בין הדיירים עם שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם אקרו".

מנהלת השיווק באבקרו נדל"ן, נעמה פלד-רז, מסרה כי "מתוך הבנה כי קניית דירה בימינו היא הרבה יותר מאשר רכישת נכס, החלטנו כי יש לנו אחריות ועניין להיות מעורבים בהתווית אופי חיי המגורים בפרויקטים שלנו, גם לאחר שיסתיים חלקנו הרשמי בתהליך. החיבור ל-VENN מאפשר לנו לממש את החזון הזה ולהעניק לדיירינו ערך מוסף אמיתי שהוא הרבה מעבר למפרט טכני או עיצוב ארכיטקטוני, באמצעות פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ומתקדמת".