


שבוע ויום לפני שנלך לקלפי בפעם הרביעית בתוך שנתיים, המפלגות סוף סוף מתחילות לדבר כלכלה. לאחר שנת קורונה סוערת, הציבור כבר התעייף מהבטחות הפוליטיקאים, ואלו התנהלו בהתאם תוך הצגת קמפיינים מנומנמים.
בשבוע האחרון חלה תפנית. בנימין נתניהו, שראה כי הדיבורים על מבצע החיסונים לא מעבירים אליו המנדטים שלהם קיווה, החל לדבר כלכלה. נתניהו, הידוע כמוביל את הטרנדים בבחירות בישראל בעשור האחרון, הוביל אחריו את שאר המתמודדים להציג הבטחות ומצעים כלכליים. אולם במפלגת ימינה טוענים כי הצהרותיו הכלכליות הן תשובה ל'תכנית סינגפור', תוכנית הדגל הכלכלית של המפלגה.
בפרק בחירות של פודקאסט הצוללת לקראת הבחירות מארח אורי פסובסקי את שירית אביטן-כהן, הכתבת המדינית והפוליטית של גלובס, ואוריה בר-מאיר, חבר צוות "המשרוקית של גלובס" בכדי להבין איך זה שבתקופה כלכלית כה קשה, רק עכשיו המפלגות נזכרו לדבר כלכלה; וכשהן כן מדברות - האם הן מדייקות.
■■
תשדירי הבחירות המופיעים בפודקאסט נלקחו מעמודי הפייסבוק של בנימין נתניהו, שרן השכל, יש עתיד, נפתלי בנט ומפלגת כולנו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.