סיון ביצוע תקים מתחם מגורים חדש ביד אליהו

החברה מקבוצת צמח המרמן תקים עבור החברה הקנדית Beaverhall, שבשליטת הישראלי לשעבר עמי תמם, מתחם מגורים ומעונות סטודנטים ביד אליהו בהיקף של 163 מיליון שקל

פרויקט יאנג אליהו בתל אביב / הדמיה: 3DIVISION
פרויקט יאנג אליהו בתל אביב / הדמיה: 3DIVISION

חברת סיון ביצוע, בבעלות סיון ברקוביץ וחברת צמח המרמן, נבחרה ע"י חברת הנדל"ן הקנדית Beaverhall, בשליטת הישראלי לשעבר עמי תמם, להקים מתחם מגורים חדש בדרך משה דיין בשכונת יד אליהו בתל אביב, בשם Young Eliyahu.

המתחם, ששטחו הוא 16 דונם, יכלול 2 בניינים בני 9 קומות ובהם 87 יח"ד בשטח דירות ממוצע של 80 מ"ר, ועוד בניין ובו 214 דירות סטודיו לסטודנטים בשטח של 20-40 מ"ר. עלות הבנייה מוערכת בהיקף של כ-163 מיליון שקל. עבודות הבנייה אמורות להסתיים בעוד כ-3 שנים.

פרויקט יאנג אליהו בתל אביב / הדמיה: 3DIVISION
 פרויקט יאנג אליהו בתל אביב / הדמיה: 3DIVISION

חברת Beaverhall רכשה את הקרקע למתחם במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל שנערך בשנת 2015. היא שילמה על הקרקע מחיר של כ־64 מיליון שקל (כולל הוצאות פיתוח) . יש לציין כי מידת האטרקטיביות של המתחם נובעת מהעובדה שבמתחם הסמוך אמור להיבנות קמפוס חדש שאליו אמורה לעבור מכללת אפקה להנדסה.

האדריכלות של קומפלקס המגורים והמעונות היא של קיקה ברא"ז. ע"פ התכנון שהציעה, ממוקמים בנייני המגורים בחזית המגרש, על דרך משה דיין, ומעונות הסטודנטים בעומק המגרש לאורך כביש ללא מוצא, שיוצא משדרות משה דיין ומהווה את הגישה לכל שלושת הבניינים. חניון תת קרקעי משותף בן 2 קומות מחבר את כל המבנים.