mako (מאקו) | בלעדי

הדר גור אריה מונתה לסמנכ"לית השיווק של אתר מאקו

גור אריה, שתחליף בתפקיד את עידן אלרום, כיהנה בעבר כמנכ"לית משרד הפרסום רגב-קויצקי, הייתה ממקימות משרד הפרסום מקאן ואלי ובשנתיים האחרונות שימשה כסמנכ"לית השיווק של קבוצת "שכולו טוב"

הדר גור אריה / צילום: ליבי טישלר
הדר גור אריה / צילום: ליבי טישלר

הדר גור אריה תמונה לסמנכ"לית השיווק של אתר מאקו - כך נודע לגלובס. גור אריה תחליף את עידן אלרום, שמונה לאחרונה למנכ"ל אתר וואלה מקבוצת אלי עזור.

גור אריה צמחה אומנם בתחום הפרסום, אך האוריינטציה שלה הייתה לאורך רוב הזמן דיגיטלית. בעבר היא כיהנה כמנכ"לית משרד הפרסום רגב-קויצקי לפני הטמעתו בקבוצת פובליסיס. במהלך כהונתה לקחה חלק משמעותי בהטמעת תחום הדיגיטל במשרד שהיה אז בחיתוליו.

בהמשך עברה גור אריה למצפה רמון והייתה ממקימות משרד הפרסום מקאן ואלי, בו שימשה כמנכ"לית. מקאן ואלי הוקם כמיזם עסקי-חברתי שהתמקד בשירותים דיגיטליים לחברות, שעם הזמן החל לתת גם שירותים של פרסום מסורתי.

לאחר כ-7 שנים שבה גור אריה למרכז הארץ, ובשנתיים האחרונות שימשה כסמנכ"לית השיווק של קבוצת "שכולו טוב", עמותה הפועלת לשיקום ולהכשרה של אנשים עם חסמים תעסוקתיים וחברתיים בחזרה לשוק העבודה ולעצמאות חברתית.

גור אריה מסרה תודה לקבוצת "שכולו טוב" על שפתחו לה צוהר לעולם העשייה החברתית. לדבריה, "אני נרגשת להצטרף לצוות המנצח של מאקו וקבוצת קשת לקראת האתגרים והשינויים החלים בתוכן, בטכנולוגיה ובדיגיטל, ואני בטוחה שאוכל להביא הרבה מניסיוני, כמו גם להכיר עולמות חדשים ומסעירים".