איזה דבר טוב יכול לקרות במלון קורונה: ההמלצות של מנכ"ל הקאמרי

איזה פודקאסט העביר אותו חוויה עוצמתית במיוחד, איפה הוא הכי אוהב לישון עם הילדים, מה עושה את העובדים שלו מאושרים ואיזו הצגה תאפשר לכם להציץ פנימה • ההמלצות של רן גואטה, מנכ"ל הקאמרי

רן גואטה, מנכ''ל תיאטרון הקאמרי / צילום: אביב חופי
רן גואטה, מנכ''ל תיאטרון הקאמרי / צילום: אביב חופי

רן גואטה (47), נשוי ואב ל-4, גר בתל אביב. מכהן כמנכ"ל הקאמרי בארבע השנים האחרונות, לפני כן ניהל את תיאטרון הילדים אורנה פורת ואת תיאטרון גבעתיים. אוהב לדוג

1. פודקאסט

איך להתקרב אל האושר, ניסים אמון
בימים מאתגרים ומורכבים אלה כולנו קצרים וחסרי סבלנות, וקשה לנו לעצור לרגע למלא מצברים. בנסיעה של שעה לחתונה הקשבתי לפרק שבו ניסים אמון, הוגה שיטת הטרילותרפיה, מתארח בפודקאסט "תחושת בטן" (מתן חכימי). שם הוא מדבר על חידת האושר ומספר מה יעזור לנו לשלוט במחשבות שלנו. חוויתי חוויה עוצמתית, ובתום הנסיעה יצאתי מהרכב, הסתכלתי לשמים ואמרתי תודה.

2. הצגה

אהבה ומגפה, הקאמרי
הצגה מוצלחת באופן יוצא דופן שבמרכזה שלושה סיפורי אהבה קצרים, מצחיקים, מרגשים ופרועים המתרחשים כולם במלון קורונה. הבימוי מבריק, המשחק מעולה והתפאורה חדשנית. בילוי מושלם שמאפשר לנו להציץ פנימה לכל הסודות הכי כמוסים שלנו.

3. אוכל

מעדניית יום טוב
בשכונת לוינסקי יש מעדנייה טורקית משפחתית מופלאה, שכבר מתגלגלת בין שלושה דורות. הרבה זמן לא ביקרתי בה, אך אני זוכר היטב את הטעם של הדגים המלוחים, הנקניקים, הממולאים והדברים הנהדרים שהם מביאים מכל העולם. לא מזמן הם פתחו בשכונה גם גלידרייה טבעונית נהדרת שנושאת את אותו השם.

4. חופשה עם ילדים

הכפר בקצה ההר, גבעת יואב
בכפר האירוח הזה, בדרום רמת הגולן, ישנים ביורטים - אוהלים מונגוליים מסורתיים - פתרון נוח, פשוט, יפה וגם ממש לא יקר. זו הזדמנות לצאת לחופשה בטבע עם נופים עוצרי נשימה, מפלי מים, נחלים זורמים וכמובן הכנרת.

הבית בקצה ההר / צילום: רינת שוורץ
 הבית בקצה ההר / צילום: רינת שוורץ

5. טיפ ניהולי

ההצלחה תלויה בצוות מאושר
חשוב מאוד שמנהל יכיר את העובדים שלו ואת מצבם המשפחתי והבריאותי, וידע להקשיב ולסייע ככל שניתן ולהעניק להם את התנאים הטובים ביותר. תשומת הלב הנכונה לפרטים הקטנים יכולה לעשות אותם מאושרים וכך להגדיל את התפוקה.