דיווח: אפל תשיק במרץ אייפון בעלות נמוכה ואייפד שתומכים ב-5G

לפי "בלומברג", החברה צפויה להכריז בחודש הבא על גרסה חדשה לאייפון SE שיצא לפני שנתיים ועל דור הבא של אייפד Air • החברה עשויה להכריז גם על מחשב MAC חדש עם מעבדים בייצור אפל

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Shutterstock, John Gress Media Inc
טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Shutterstock, John Gress Media Inc

אפל צפויה להשיק אייפון חדש בעלות נמוכה ואייפד חדש באירוע השקה שיתקיים בסביבות ה-8 במרץ. כך על פי דיווח של "בלומברג". מדובר באירוע ההשקה הראשון של החברה מאז אוקטובר ובדומה לכל האירועים של אפל בשנתיים האחרונות, גם האירוע במרץ יהיה במתכונת מקוונת. 

האייפון החדש יהיה עדכון ל-iPhone SE, שהוכרז לפני שנתיים, ויציג יכולות חדשות: מצלמה משופרת, מעבד חזק יותר וקישורי רשת דור חמישי. לא אמורה להיות הפתעה לגבי העיצוב, והמכשיר אמור להיראות כמו ה-SE.

האייפד החדש יהיה שיפור לדגם ה-Air ויכלול מעבד מהיר יותר לצד יכולות דור חמישי. בנוסף, החברה עשויה להכריז על מחשב MAC חדש עם מעבדים בייצור אפל. על פי גורמים שדיברו עם "בלומברג", התוכניות עשויות להשתנות בעקבות עיכובים בייצור או שינויים אחרים. 

לצד המכשירים החדשים, אפל מתכננת לשחרר עדכון מערכת ההפעלה iOS 15.4 במחצית הראשונה של מרץ - ובו יהיה הפיצ'ר של פתיחת המכשיר גם אם אתם עוטים מסכה באותו הזמן. בנוסף, החברה הכניסה כמה אימוג'י חדשים ושליטה אוניברסלית, כלומר שליטה בעזרת מקלדת או עכבר על כמה מכשירים במקביל. בדיווח של "בלומברג" הוזכר כי אפל עובדת על משקפי מציאות מורחבת שצפויים להגיע ב-2023. ההכרזה על המשקפיים עשויה להתבצע לקראת סוף השנה הנוכחית. 

אפל פרסמה את תוצאותיה לרבעון הפיסקאלי הראשון של 2022 לפני שבועיים. החברה עקפה את התחזיות והכנסותיה עמדו על 123.9 מיליארד דולר - צמיחה של 11% בהשוואה לאשתקד. ההכנסות ממכירות האייפון עמדו על 71.6 מיליארד דולר, עלייה של 9% בהשוואה לשנה הקודמת. 

ב"בלומברג" ציינו כי דוברות אפל סירבה להגיב על הדיווח.