"אחת מהנשים המוכשרות בתעשייה": צ'ק פוינט מתחזקת בבכירה לשעבר באינטל ובאורקל

רופאל הולנבק מונתה לתפקיד המנהלת המסחרית של חברת אבטחת הסייבר, המתהדרת בייצוג נשי נכבד בעמדות בכירות • מניית צ'ק פוינט - בשיא

רופאל הולנבק, Chief commercial officer / צילום: רבקה לווינגטון
רופאל הולנבק, Chief commercial officer / צילום: רבקה לווינגטון

שינוי בהנהלה הבכירה של החברה לאבטחת הסייבר צ'ק פוינט : רופאל הולנבק (Rupal Hollenbeck) מונתה לתפקיד המנהלת המסחרית הראשית של החברה, כחלק מארגון חדש של כל תחום ה-go to market (הקשר עם השוק), שינוהל כעת מעמק הסיליקון. במקביל, דן ירושלמי פורש מתפקיד מנהל הלקוחות הראשי, לאחר קרוב ל-4 שנים בצ'ק פוינט.

הולנבק הייתה חברת דירקטוריון בצ'ק פוינט בשנה האחרונה, וקודם לכן כיהנה בתפקידים בכירים אינטל ובאורקל , כולל תפקיד מנהלת השיווק הראשית באורקל. בצ'ק פוינט מצינים כי להולנבק ניסיון של יותר מ-25 שנה בתפקידים בכירים בהייטק, כולל בתחומי המכירות, שיווק, פיתוח עסקי, תפעול ושרשרת אספקה.

בניגוד לחברות טכנולוגיה רבות, בהנהלה הבכירה של צ'ק פוינט יש נציגות נשית מכובדת, שאליה מצטרפת כעת הולנבק: סמנכ"לית הכספים והתפעול היא טל פיין וסמנכ"לית המוצרים היא ד"ר דורית דור. ב-2020, בין חמשת מקבלי השכר הגבוה ביותר בחברה, שלוש היו נשים.

"נשים מעולות - חלק מרכזי מהחברה והצלחתה הגלובלית"

גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, מסר בעקבות המינוי כי "מאז הקמתה של צ'ק פוינט, נשים מעולות היו חלק מרכזי ביותר מהחברה ומהצלחתה הגלובלית, ואני שמח על כך שאנחנו ממשיכים במסורת הזו עם צירופה של רופאל. הגנת הסייבר הטובה ביותר מחייבת את הנשים והגברים הטובים ביותר שיש, והגיוון שקיים אצלנו הוא ברכה".

שויד ציין כי לאחרונה, צ'ק פוינט פרסמה את הדוחות הרבעוניים החזקים ביותר שלה, וכבר השיקה מספר יוזמות חשובות שיסייעו לה להאיץ את המומנטום העסקי. לדבריו, "היום אנחנו מכריזים על צעד משמעותי בכיוון הזה, עם השקת ארגון ה-go to market הגלובלי החדש שלנו, ומינויה של אחת מהנשים המוכשרות ביותר בתעשייה להוביל את הארגון".

"הערצתי את צ'ק פוינט על המובילות העקבית שלה בתעשייה" 

הולנבק אמרה כי היא נרגשת להצטרף לצוות של צ'ק פוינט, וכי "הכרתי והערצתי את צ'ק פוינט על המובילות העקבית שלה בתעשיית האבטחה הגלובלית במשך שנים, והייתי בת מזל להיות חברת דירקטוריון בה באחת משנותיה החזקות ביותר". היא הוסיפה כי היא מצפה להשיג עם החברה שיאים חדשים.

שיא אחד שצ'ק פוינט כבר השיגה הוא במחיר המניה: מאז הדוחות הכספיים לשנת 2021 שפרסמה לפני חודש, מנייתה זינקה ב-20% למחיר שיא של כ-149 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של 19.8 מיליארד דולר.