אפל הודיעה על אירוע השקה בעוד חודשיים. אלו החידושים הצפויים

כנס המפתחים השנתי של אפל, WWDC, יתחיל ב-6 ביוני וייגמר ב-10 ביוני, וייערך באופן וירטואלי • ככל הנראה, אפל תכריז על מערכת ההפעלה iOS 16 באירוע, ואולי גם על דגם חדש של אחד מהמחשבים הנייחים שלה, ה-Mac Pro

כמיטב המסורת, אפל תקיים ביום הראשון של הכנס אירוע השקה / צילום: Shutterstock
כמיטב המסורת, אפל תקיים ביום הראשון של הכנס אירוע השקה / צילום: Shutterstock

ענקית הטכנולוגיה אפל הודיעה שכנס המפתחים השנתי שלה, WWDC, יתחיל ב-6 ביוני וייגמר ב-10 ביוני, בעוד כחודשיים. כמיטב המסורת, אפל תקיים ביום הראשון של הכנס אירוע השקה - בו בד"כ היא חושפת מערכות הפעלה ותוכנות הרלוונטיות למכשירים השונים, כמו האייפון וה-iPad. גם השנה, האירוע מתוכנן להיערך באופן וירטואלי עקב מגפת הקורונה וישודר באתר אפל. האירוע חינמי לכולם.

לרוב, אפל חושפת ב-WWDC את מערכת ההפעלה החדשה של האייפונים, וככל הנראה באירוע הקרוב החברה תכריז על iOS 16. מערכת ההפעלה החדשה תשוחרר למשתמשי בטא ואז תשוחרר לכל שאר המשתמשים ברחבי העולם. לצד זאת, החברה תשיק גרסאות נוספות למערכות ההפעלה של מוצריה השונים: אייפון - iOS, אייפד - iPadOS, מאקים - macOS, שעון חכם - watchOS וטלוויזיה חכמה - tvOS.

אפל שמה דגש באירוע זה על מפתחי התוכנה שבונים אפליקציות לפלטפורמות שלה. הרבה מהאירועים מיועדים למפתחים שמעוניינים לקבל טיפים ועצות מעובדי אפל כדי שיוכלו לפתח אפליקציות טובות יותר. הקהילה הגלובלית של אפל מונה היום יותר מ-30 מיליון מפתחים, כך שאירועים מהסוג הזה חשובים לקהילה שלהם במיוחד. חלק מהמפתחים והסטודנטים יוכלו להגיש בקשה ולהגיע לאירוע מהמטה של אפל בקופרטינו, קליפורניה.

על פי השמועות, ענקית הטכנולוגיה עשויה להכריז על דגם חדש של אחד מהמחשבים הנייחים שלה, ה-Mac Pro. במהלך אירוע ההשקה האחרון, החברה זרקה רמזים שבהמשך השנה הוא יוכרז, וזו הזדמנות אפשרית.