הסתיים סכסוך העבודה בפרטנר: העובדים יקבלו תוספות שכר

לאחר שהוכרז לפני מספר חודשים, הסתיים סכסוך העבודה בפרטנר בחתימה על הסכם קיבוצי • במסגרת ההסכם נקבעו תוספות שכר ומענקים לעובדים • בנוסף התחייבה ההנהלה שלא יהיו פיטורי התייעלות בשנתיים הקרובות

חתימת הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי פרטנר / צילום: דוברות ההסתדרות
חתימת הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי פרטנר / צילום: דוברות ההסתדרות

הסכם קיבוצי נחתם היום (ד') בפרטנר בעקבות העברת השליטה בחברה. ההסכם מגיע לאחר שהעובדים הכריזו על סכסוך עבודה לפני מספר חודשים בעקבות כניסת קבוצת גבאי-רודב-הפניקס לנעליה של האצ'יסון הסינית כבעלת המניות הגדולה בחברה וכבעלת השליטה החדשה.

במסגרת ההסכם שנחתם בין ההסתדרות, ועד עובדי פרטנר וההנהלה, נקבעו תוספות השכר לשנים 2023 ו-2024, מענקי ההשתתפות ברווחים לשנים הבאות, מענקי שימור ועוד. לפי ההסכם, תקציב תוספות השכר לשנים 2023 ו-2024 יגדל ויעמוד על 7% עבור עובדים בוותק של שנה וחצי לפחות. בנוסף, בצעד תקדימי שמטרתו צמצום פערי שכר, כל העובדים בוותק של 4 שנים לפחות, ששכרם נמוך מ-11,800 שקל ברוטו (בסיס+תגמול משתנה) ב-2023, ו-12,300 שקל ברוטו ב-2024, יקבלו עוד תוספת לשכרם שיכולה להגיע עד 7% עבור השנתיים הללו, כולל הטבות נוספות.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר על ההסכם: "אני מברך על חתימת ההסכם, שמעניק לעובדי פרטנר ודאות וביטחון תעסוקתי גם לאחר העברת השליטה בחברה". מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, נתן גם הוא את ברכתו: "עובדים מרוצים ותנאי שכר הוגנים יוצרים גם לקוחות מרוצים". יו"ר ועד עובדי פרטנר, קרן אופק: "חתמנו היום על הסכם חסר תקדים, שמעריך את העובדים שלנו ומעניק להם ביטחון תעסוקתי. ההסכם הוא תוצאה של דיאלוג מכבד ומכיל של הנהלת החברה, שמוקירה את עמלם של העובדים, לבין הנהגת עובדים חזקה".