קרן פימי במו"מ מתקדם למכירת נייר חדרה לפי שווי של 2.35 מיליארד שקל

קרן הפרייווט אקוויטי של ישי דוידי קרובה לחתימה על הסכם למכירת אינפיניה (נייר חדרה לשעבר) העוסקת במיחזור, הפקה ומכירה של מוצרי נייר, לורידיס שבשליטת דלק רכב • השווי בעסקה מהווה פרמיה של 17.5% ביחס למחיר השוק

ישי דוידי, עומד בראש קרן פימי / צילום: יונתן בלום
ישי דוידי, עומד בראש קרן פימי / צילום: יונתן בלום

קרן הפרייווט אקוויטי פימי של ישי דוידי מתקרבת לחתימה להסכם למכירת החזקותיה באינפיניה  (לשעבר נייר חדרה) לחברת ורידיס שבשליטת דלק רכב של גיל אגמון - כך עולה מדיווח של האחרונה הבוקר (ה'). העסקה נמצאת במגעים מתקדמים וקרובה מאוד לחתימה, לאחר שהצדדים מנהלים לגבי אינפיניה את המגעים למכירה מזה תקופה.

ורידיס  מדווחת הבוקר כי העסקה שאמורה להתבצע במזומן, ולפיה היא תרכוש את אינפיניה תמורת 2.35 מיליארד שקל בכללותה, כך שכל החברה תימחק מהבורסה בתל אביב. תג המחיר מגלם לאינפיניה פרמיה של 17.5% ביחס למחיר השוק שבו היא נסחרת כיום (שווי של 2 מיליארד שקל).

גיל אגמון, מנכ''ל ובעל השליטה בדלק רכב / צילום: איל יצהר
 גיל אגמון, מנכ''ל ובעל השליטה בדלק רכב / צילום: איל יצהר

קרן פימי רכשה את מי שהיתה נייר חדרה בשנת 2014 כשהיא במצב עסקי קשה עד קריטי. בהמשך מינתה פימי את גדי קוניא לתפקיד מנכ"ל אינפיניה, תפקיד שהוא משמש בו עד היום, והחברה יצאה למסע ארוך של טיפול והשבחת עסקיה. מחברה שהפסידה בקצב שנתי 150 מיליון שקל, ונשאה חוב של 1.2 מיליארד שקל, שנתן יחס של חוב לרווח לפני פחת מיסים והפחתות (EBITDA) של פי 12, לחברה שונה לגמרי.

אינפיניה ב-2014 יצרה EBITDA של כ-80 מיליון שקל בשנה באותה תקופה, וכיום עומד הקצב על קרוב ל-400 מיליון שקל בשנה, לאחר שאת המחצית הראשונה של השנה סיכמה החברה עם EBITDA של 194. את הרבעון השני מסכמת החברה עם הכנסות של 458.3 מיליון שקל, עלייה של 12% בתוך שנה ורווח נקי של 35.8 מיליון שקל, שזינק בתוך שנה ב-161%.

את העסקה מלווים עורכי הדין אורי רוזנברג, רן שלום, לירז כהנא ודן אדר.