אבי מוסלר, מאנשי הנדל"ן הבולטים והמוכרים בישראל, הלך לעולמו

מוסלר שימש בתפקיד מנכ"ל חברת אמות בין השנים 2005-2020, ותחת ניהולו הפכה אמות לאחת מחברות הנדל"ן המניב הבולטות בארץ

אבי מוסלר / צילום: תמר מצפי
אבי מוסלר / צילום: תמר מצפי

אבי מוסלר (65), המנכ"ל לשעבר של חברת אמות נדל"ן, הלך היום (א') לעולמו. הלווייתו התקיימה אחר-הצהריים בבית העלמין בכפר שמריהו. 

מוסלר שימש בתפקיד מנכ"ל חברת אמות כ-15 שנים. תחת ניהולו של מוסלר, שמונה לעמוד בראשות החברה באפריל 2006, הפכה אמות לאחת מחברות הנדל"ן המניב הבולטות בישראל, עם דומיננטיות בשוק המשרדים (כ-50% מנכסיה), לצד נכסים משמעותיים שמחזיקה גם בתחומי הלוגיסטיקה, תעשייה ומסחר, ובסך-הכול עם קרוב ל-950 אלף מ"ר של שטחי השכרה.

ביולי 2020 הודיע מוסלר על פרישה מתפקידו כמנכ"ל אמות. "אחרי שנים של פעילות אינטנסיבית, החלטתי לפנות לעיסוקים פרטיים ולהקדיש גם לזמן איכות עם המשפחה", אמר אז.

בצעירותו, מוסלר למד ראיית חשבון באוניברסיטת חיפה ולאחר סיום לימודיו החל לעבוד בחברותו של יולי עופר, ומשם נסללה דרכו בנדל"ן.

באחד הראיונות איתו ב-2013 התייחס מוסלר למצוקת הדיור ואמר: "התנהלות הממשלה בשוק המגורים לא נתנה, לא נותנת וגם לא תיתן מענה הולם לעודף הביקוש, שנוצר בגלל סביבת הריביות הנמוכה שלא מציעה אלטרנטיבה למשקיעים ומעודדת לקיחת משכנתאות".

עוד הוא ציין כי הוויסות לא יגיע מבנק ישראל ומההגבלות על משכנתאות, "את זה הבנק עושה כדי להגן על הבנקים, זה לא סוגר את הפערים בשוק. הביקוש ימשיך, אני לא רואה ירידות מחירים בשנים הקרובות, ולכן הממשלה חייבת להזרים קרקעות, ולא רק בפריפריה. לא לפתח עכשיו עיר בנתיבות ולראות אם היא תצליח או לא, או להזרים 2,000 יחידות לחריש ולהתגאות בעלייה במכירות. זה לא יעזור".