ביל מארי גייס 185 אלף דולר באת'ר לצדקה, ואז הכסף נגנב

האקר פרץ לארנק הדיגיטלי של השחקן והקומיקאי הוותיק וגנב את'ר בשווי של כ-185 אלף דולר, שעות לאחר שמארי גייס את הכסף במכירה פומבית של NFT • המשטרה וחברת ניתוח הקריפטו Chainalysis משתפות פעולה על מנת לאתר את ההאקר, כשבמקביל הושק קמפיין גיוס כדי להשלים את ההפסד

השחקן ביל מארי בפסטיבל הסרטים בקאן. ארנק הקריפטו שלו נפרץ / צילום: Reuters, Norbert Scanella
השחקן ביל מארי בפסטיבל הסרטים בקאן. ארנק הקריפטו שלו נפרץ / צילום: Reuters, Norbert Scanella

באירוע לגיוס כספים לצדקה נמכר NFT שמקנה פגישה על כוס בירה עם השחקן ביל מארי ב-119.2 את'ר, או 185 אלף דולר. אלא שמיד לאחר מכן, האקר פרץ אל הארנק הדיגיטלי של השחקן וגנב משם את הכסף, שנועד להיתרם לעמותת אנשי צבא וביטחון בעבר ובהווה.

ה-NFT שנמכר הוא הראשון מתוך אוסף  Bill Murray 1000" של השחקן, שנוצר על ידי The Shack בשיתוף עם שוק ה-NFT של פלטפורמת המסחר בקריפטו Coinbase. רק 82 מתוך 1,000 NFTs מהאוסף של מארי שוחררו עד כה (רק הראשון מגיע עם הזמנה לבירה), כאשר המהדורה הזולה ביותר לרכישה בשוק של Coinbase רשומה תמורת 11 את'ר, בסביבות 17 אלף דולר.

שותפיו של מארי למכירה הפומבית, הנמצאת בבעלות חלקית שלו, אישרו את הפריצה בציוץ ביום שישי: "אמש נפרץ הארנק של ביל במאמץ מתואם על ידי האקרים, שגנבו את הכספים שגויסו במכירה הפומבית. אנחנו לא נעמוד מנגד", אמרו.

הצוות של מארי, שהצליח לסכל חלקים מהפריצה ולהגן על כ-800 NFTs, מסר כי הוא עובד עם המשטרה וחברת ניתוח הקריפטו Chainalysis על מנת לאתר את ההאקר. עוד הכריז הצוות על קמפיין GoFundMe שנועד להשלים את ההפסד, כך על פי דיווח של Coindesk.