נטפליקס משיקה בנובמבר את המסלול כולל הפרסומות. כמה הוא יעלה?

מסלול הפרסומות של נטפליקס יושק ב-3 בנובמבר ומחירו יעמוד על 6.99 דולר • השירות יהיה זמין ב-12 מדינות בעולם, אך לא בישראל

נטפליקס / צילום: Shutterstock
נטפליקס / צילום: Shutterstock

נטפליקס הודיעה היום כי תשיק את מסלול הסטרימינג המוזל שכולל פרסומות ב-3 בנובמבר. מחירו יעמוד על 6.99 דולר לחודש. השירות יהיה זמין תחילה ב-12 מדינות: ארה"ב, בריטניה, ספרד, מקסיקו, דרום קוריאה, יפן, איטליה, גרמניה, צרפת, קנדה, ברזיל, ואוסטרליה.

חבילת הבסיס עם פרסומות תכלול בממוצע בין 4 ל-5 דקות של פרסומות בשעה. הפרסומות יהיו בין 15 ל-30 שניות, והן יופיעו לפני תוכניות וגם במהלכן. בנוסף, המשתמשים לא יוכלו להוריד סרטים וסדרות למכשירים, רזולוציית הווידיאו באפליקציה תעמוד על 720 פיקסלים ולא כל התכנים של נטפליקס יהיו זמינים.

מחיר החבילה צפוי להיות זול בדולר ממסלול מתחרה שדיסני צפויה להשיק בארה"ב בדצמבר. מסלול הפרסומות בדיסני פלוס ובהולו יעלה 7.99 דולר. מחירו של מסלול כולל הפרסומות של HBO MAX עומד על 9.99 דולר.

נטפליקס משיקה את התוכנית מוזלת אחרי שנים שבהן התנגדה למהלך. השינוי מגיע לאחר שהצמיחה במספר המינויים של ענקית הסטרימינג נבלמה ברבעונים האחרונים. נטפליקס איבדה מנויים בשני הרבעונים הראשונים השנה ולפי הערכתה, ברבעון השלישי היא תוסיף רק מיליון לקוחות חדשים. נכון לסוף יוני, לחברה יש כ-221 מיליון מנויים ברחבי העולם, מה שהופך אותה לשירות הסטרימינג הגדול בעולם. נטפליקס צפויה לפרסם את דוחות הרבעון השלישי של השנה ביום שלישי הקרוב.