תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ניהול חנויות באמזון כהשקעה: איך עובד התהליך ומה הוא כולל?

ירדן אלעל, מייסד ובעלי חברת פרופיטזון, המקימה חנויות באמזון ומספקת למשקיעים בהן מעטפת מלאה, מסביר מהי בעצם הפעילות המדוברת • "התחום הזה נפוץ בארצות הברית, ואנחנו סבורים כי בעוד 5 שנים השוק המקומי יהיה כנראה הרבה יותר מוצף"

צילום: freepik באדיבות פרופיטזון
צילום: freepik באדיבות פרופיטזון

הכתבה מטעם פרופיטזון

חברת פרופיטזון מקימה ומנהלת חנויות באמזון עבור משקיעים ישראלים. לאלו היא מציעה רכישת עסק בתוך הזירה הקמעונאית הגדולה בעולם. כל זאת תוך כדי שהיא מספקת למשקיעים סל שירותים כולל - לרכישה וניהול עסק מניב בפלטפורמת המכירות - החל מהרשמה לאמזון, פתיחת חברה אמריקאית על שם המשקיעים, רישום החנות וכן ניהול המכירות ושילוח מוצרים לרוכשים מהחנות. לדברי ירדן אלעל, המנכ"ל והמייסד, פרופיטזון מציעה מגוון מסלולי השקעה אפקטיביים, בעלי תשואה גבוהה ביחס לסיכון, שלא תלויים בזמן, ידע וניסיון המשקיעים. בראיון עימו מסביר אלעל מהו ערוץ ההשקעה המדובר, אילו תשואות הוא מציע, כיצד תוכלו לוודא את איכות ובטיחות ההשקעה ואיך בכלל עובד התהליך בפועל.

אתם מדברים הרבה במונחים של תשואה והחזרי השקעה, תוכל להסביר במילים פשוטות יותר כמה משקיע ממוצע יכול להרוויח?

"זה משתנה מחבילה לחבילה. מהנתונים שאנו רואים אצל עשרות לקוחותינו, החזרי ההשקעה שלהם עמדו באזור ה-50% תשואה שנתית לסכום ההשקעה. משמע, תוך שנה הם החזירו חצי מסכום ההשקעה, שזה רווח גבוה במושגים של עולם ההשקעות ביחס להשקעות שקטות. מבחינת רווח גולמי זה משתנה על פי איזו חבילה בחר המשקיע, כאשר אנו מייצרים עשרות אחוזי תשואה בשנה ורווחים של אלפי שקלים מדי חודש. יש לציין, כי החברה מציעה מספר חבילות השקעה, בסכומי השקעה משתנים בהתאם לרצון ויכולות המשקיעים. החבילות השונות מאפשרות הקמת מספר חנויות באמזון בדרגות ותק משתנות, עם דרגות השקעה החל מ-12,000 דולר".

הלקוחות שלכם מגיעים עם ניסיון במכירת מוצרים באינטרנט?

"ממש לא. לא נדרש שום ניסיון. אנחנו מעניקים ניהול מלא של החנות או החנויות, בהתאם לתוכנית ההשקעה. לרשות המשקיעים עומד צוות עובדים מיומן המונה 50 עובדים מקצועיים, אשר אחראים על מתן שירות לקוחות, איתור המוצרים הנמכרים בעזרת אלגוריתם ייחודי ומערכות אוטומטיות שפותחו על ידי החברה, טיפול מול ספקי שירות וניהול ספקי הזמנות".

האם נדרש לדעת אנגלית ברמה גבוהה?

"לא צריך לדעת אנגלית בכלל, אנחנו עושים את הכל".
אלעל מוסיף כי מעבר לטיפול וניהול שוטף של החנות, רכש ושילוח המוצרים, עובדי החברה מנהלים מעקב שוטף אחר ההכנסות וההוצאות של חנויות המשקיעים. המשקיעים נהנים מדוח שבועי מסודר ושיחות זום וכן מהעברת תשלומים נוחה ובטוחה בשיתוף חברת
Payoneer המוכרת.

סיכום שנה מוצלחת עם לקוחות החברה / צילום: באדיבות פרופיטזון
 סיכום שנה מוצלחת עם לקוחות החברה / צילום: באדיבות פרופיטזון

נראה כי מדובר בעסק המתאים גם למי שלא התעסקו מעולם עם רואי חשבון או ניהול עסק?

"בהחלט. אנחנו מקשרים את הלקוחות לרואה חשבון שלנו ומסייעים להם. זה מאוד פשוט ולא מורכב בזכות מעטפת הפתרונות שאנחנו מעניקים ללקוחותינו".

איך אפשר לדעת שאתם לא מוכרים חתול בשק? הרבה משקיעים נפגעו בעבר מכל מיני סוגי השקעות?

"לכל מי שלא בטוח, אני מציע פשוט לדבר עם אחד הלקוחות שלנו, להיפגש איתו או לשלוח לו הודעה. כמו כן כל אחד מוזמן לעבור על כל הסרטונים שלנו באתר, שם לקוחות מספרים על הדרך שלנו יחד איתם. אנחנו גם נותנים מספרי טלפון של לקוחות קיימים, למי שרציני ורוצה להיות בטוח ורגוע לפני סגירת ההשקעה".

עוד מדגיש אלעל כי פרופיטזון אינה חברה חדשה שקמה ומגייסת לקוחות חדשים, אלא כזו אשר גייסה משקיעים ראשונים כבר לפני למעלה מ-3 שנים וכיום מנהלת מעל 120 חנויות באמזון לעשרות משקיעים ועוד כ-50 חנויות חדשות אשר נמצאות בתהליך הקמה. "התחום הזה נפוץ בארצות הברית, ואנחנו סבורים כי בעוד 5 שנים השוק המקומי יהיה כנראה הרבה יותר מוצף", הוא אומר לסיום. "חשוב לי לציין כי אין דבר כזה כסף קל. עבדנו שנים כדי להגיע למצב שבו מתאפשר לנו להביא את הצעת הערך שלנו, כאשר מהצד שלנו העבודה לא קלה - הצוות שלנו עובד המון על כל חנות וחנות".

לפרטים נוספים על פרופיטזון הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.