מנכ"ל ומייסד סימפלי: "בגלל שאנחנו עוסקים בתחום רגשי, כמעט אין ירידות"

מנכ"ל ומייסד סימפלי, יובל קמינקא, סיפר בכנס הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס לשנת 2022 על הצלחת האפליקציה של החברה ועל תוכניותיה לעתיד כשברקע משבר המימון • קמינקא הסביר כי "צמיחה לטווח קצר פחות חשובה. אנחנו חושבים איך נצא חזקים בעוד כמה שנים"

יובל קמינקא, מנכ''ל ומייסד-שותף Simply / צילום: איל יצהר
יובל קמינקא, מנכ''ל ומייסד-שותף Simply / צילום: איל יצהר

בשיחה עם אסף גלעד, כתב ההייטק של גלובס, התייחס יובל קמינקא, מנכ"ל ומייסד חברת סימפלי, להצלחה של האפליקציה שייסדו ולתוכניות של החברה לעתיד, במיוחד על רקע משבר המימון. "תמיד, ובפרט היום, אנחנו חברה שמתעסקת בזמן של המשפחה ושל הבודדים", אמר קמינקא בכנס הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס לשנת 2022. "איפה אנחנו משקיעים את הזמן שלנו. עשינו את זה מתוך המקום של המוזיקה, ששם בעצם גדלנו וצמחנו".

חשיפה: אלה 10 הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס 
משווי של 30 מיליון דולר ל-450 מיליון בשנתיים: זה הסטארט-אפ המבטיח של גולשי אתר גלובס
שלמה קרמר: "אנחנו חושבים שכל 2023 תהיה משברית. חלק מהחברות ייעלמו" | כנס הסטארט-אפים המבטיחים 2022 
ביממה אחת: 3 מיליארד דולר נמשכו מבורסת הקריפטו הגדולה בעולם 

"דווקא בגלל שהתחום שלנו הוא נורא רגשי, אין ירידה, זה לא משהו שנחתך", טען קמינקא. "כולנו רוצים שלילדים שלנו יהיה זמן מסך חיובי, הדבר קיים וחזק, היה לפני, זה ממשיך, וזה רק ילך ויגדל ככל שהעולם הדיגיטלי מתחזק".

יובל קמינקא, מנכ''ל ומייסד-שותף Simply / צילום: איל יצהר
 יובל קמינקא, מנכ''ל ומייסד-שותף Simply / צילום: איל יצהר

בנוגע למשבר הכלכלי ובענף הייטק אמר קמינקא: "אנחנו מסתכלים על בנייה, איך בונים חברה ענקית. זה שאפתני מאוד, יומרני, מרגש. ואנחנו מסתכלים איך אנחנו רוצים שהחברה תיראה בעוד 5 שנים ואנחנו רוצים חברה הכי חזקה שיכולה להיות. אחד המאפיינים של התקופה הנוכחית, זה שצמיחה לטווח קצר פחות חשובה. אנחנו חושבים איך נצא נורא חזקים בעוד כמה שנים".

דבר ראשון, הנחת יסוד שחשוב לנו, זה שכן אנחנו בסדר עם המסלול, יש הרבה הכנסות, הרבה משתמשים, אנשים שאוהבים, זה נותן לנו את הלוקסוס הזה של הגמישות הזאת. גייסנו 50 מיליון דולר לפני כמעט שנה וחצי. בזמן הזה לקחנו הערכה שהיא חצי ממה שהיינו יכולים באותו הזמן. אנחנו לא חברת הייפ, מי שנכנס היה גוגל ונצ'רס, גם אינסייט. והם אמרו שאנחנו עשינו את המקחר שלנו, אתם יכולים לקבל סכומים כאלה וכאלה, אנחנו מאמינים שככה, אנחנו שותפים טובים, וזו אותה אופטימיזציה.