מטריקס תשכור מגדל בן 18 קומות בכפר סבא; כמה זה יעלה לה?

החברה תשכור את הבניין למשך 10 שנים עם אופציה ל-10 שנים נוספות • מדובר
בשטח כולל של כ-30,000 מ"ר בקומפלקס ההייטק O-TECH בכפר סבא • מטריקס: "עם המעבר לבניין החדש בשנה הבאה נשלים את מהלך ההתייעלות בנדל"ן בו התחלנו עוד במהלך הקורונה"

גולן דותן, מנכ''ל אושירה; רפי סער, ראש עיריית כפר סבא; ומוטי גוטמן, מנכ''ל מטריקס; ליד מגדל המשרדים בכפר סבא / צילום: מורג ביטן
גולן דותן, מנכ''ל אושירה; רפי סער, ראש עיריית כפר סבא; ומוטי גוטמן, מנכ''ל מטריקס; ליד מגדל המשרדים בכפר סבא / צילום: מורג ביטן

חברת הטכנולוגיה מטריקס עוברת למגדל משלה בן 18 קומות בשטח כולל של כ-30,000 מ"ר (כולל שטחי חניה) בקומפלקס ההייטק היוקרתי O-TECH בכפר סבא שבנתה חברת אושירה.

מפרטי ההסכם עולה כי הסכם השכירות נחתם לתקופה של 10 שנים בעלות של 20 מיליון שקל לשנה, עם אופציה להארכה של כ-10 שנים נוספות. 

באילו מכרזי רמ"י נרשמו ירידות מחירים ואיפה הקרקעות נותרו יקרות 
ההגרלה הרביעית של "דירה בהנחה" יוצאת לדרך: כל מה שצריך לדעת 
גולדקנופף הורשע בעבר בעבירת בנייה וביקש התחשבות: "יש לי שמונה ילדים" 

מטריקס היא חברה בינלאומית שנוסדה בשנת 2001 ומתמחה בבינה מלאכותית, מציאות רבודה, מובייל, אוטומציה, ענן, ביג דאטה, אתגרי אבטחת סייבר ועוד. החברה פועלת במגזרים רבים, ביניהם מגזרי ביטחון, טכנולוגיה, הנדסה, ממשלה, בריאות ופיננסים; ומעסיקה כ-11 אלף עובדים ברחבי העולם, מתוכם מעל 9,000 עובדים בישראל.

ממטריקס נמסר כי המגדל החדש יאחד לתוכו מספר זרועות פעילות של החברה, שעובדות כיום מאתרים שונים בארץ, ואת מטה החברה, שנמצא כיום בהרצליה פיתוח ליד כביש מספר 2. יחד עם זאת, משרדים נוספים שיש לחברה במספר מקומות ברחבי הארץ ימשיכו לעבוד כרגיל.

כמו כן, מטריקס תמשיך לעבוד לפי השיטה ההיברידית, ולגלובס נמסר כי המשרדים החדשים יאחדו את הזרועות של החברה שעבדו עד כה בהוד השרון, בתל אביב בראש העין ובלוד, לרבות המטה שישב כאמור בהרצליה פיתוח. המעבר צפוי להתבצע ברבעון האחרון של שנת 2023.

"עם המעבר לבניין החדש בשנה הבאה נשלים את מהלך ההתייעלות בנדל"ן בו התחלנו עוד במהלך מגפת הקורונה", נמסר מהחברה. 

המגדל נמצא בקומפלקס הייטק O-TECH בכפר סבא, שהוקם על-ידי חברת אושירה בהשקעה כוללת של כמיליארד שקל וכולל שלושה בנייני משרדים וכן מרכז בילוי, קניות והסעדה בשטח כולל של כ-100 אלף מ"ר בתוספת שטחי חניה. המתחם בעל שטח כולל של 52 אלף מ"ר, והוא עוצב על-ידי אוקא אדריכלים. 

"דגש על חללי עבודה משותפים" 

מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן, מסר: "מטריקס שמחה להתחדש במתחמי עבודה טכנולוגיים וחדשניים יותר - אנו חברה דינמית שלא מפחדת לעשות שינויים תוך כדי תנועה על-מנת לשפר לעובדים את סביבת העבודה, ותהליך ההקמה של המשרדים החדשים אכן שם במרכז את העובדות והעובדים שלנו. בחרנו בקפידה לשים דגש על משרדים וחללי עבודה משותפים, לצד מגוון שירותים ויתרונות שמסופקים לעובדים, כדי לאפשר לכל אחד ואחת מהם את מרחבי הפעולה הדרושים על-מנת להצליח ולצמוח.

"אנו נרגשים לקראת המעבר ותחילת הפעילות בבניין החדש. עם המעבר לבניין החדש בשנה הבאה נשלים את מהלך ההתייעלות בנדל"ן בו התחלנו עוד במהלך מגפת הקורונה. במסגרת המעבר נשחרר משרדים בהוד השרון, בהרצליה,בתל אביב, בראש העין ובלוד, ונאפשר גישה תחבורתית נוחה מאוד בהשוואה למיקומים הנוכחיים שלנו.

"בהקמת הבניין החדש של מטריקס הנחנו שהעבודה ההיברידית תישאר עימנו, וחסכנו בשטחי הנדל"ן, ובמקביל יצרנו סביבת עבודה אינטגרטיבית, נעימה וחדשנית שתשרת אותנו לשנים רבות קדימה". 

מנכ"ל אושירה, גולן דותן, מסר: "אנו גאים שמטריקס בחרה באושירה לבנות את משכנה החדש של החברה, ומברכים אותה על הצטרפותה למתחם ההייטק החדשני בכפר סבא. הבניין החדש של מטריקס תוכנן בקפידה תוך ראייה מרחבית של הצרכים השוטפים, שימת דגש על סביבות עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תשומת-לב יתרה לצרכים הלוגיסטיים הנרחבים של החברה ועוד, כל זאת בשיתוף-פעולה מלא עם מטריקס". 

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, מסר: "כחלק ממדיניות שנועדה לשפר את איכות החיים, להגדיל היצע תעסוקתי וליצור הזדמנויות לתושבי העיר, אנחנו מפתחים אזורי תעסוקה חדשים שמושכים חברות הייטק גדולות ובינלאומיות לכפר סבא".