פריט הלבוש הגברי החם של החורף הקרוב: איך ללבוש נכון חולצת גולף?

הן ממסגרות את הפנים בצורה מחמיאה, משדרות אלגנטיות ועוצמה, ואפשר ללבוש אותן גם למשרד וגם לאירועים רשמיים. כל הסיבות ללבוש עכשיו חולצות גולף

לובשים חולצת גולף (מימין): מרלון ברנדו, שנות החמישים; רוברט אראמאיו, יוסון אן, צ'נינג טייטום צילומים: רויטרס, ויקיפדיה
לובשים חולצת גולף (מימין): מרלון ברנדו, שנות החמישים; רוברט אראמאיו, יוסון אן, צ'נינג טייטום צילומים: רויטרס, ויקיפדיה

טוד פלאמר כותב על תרבות, אוכל, יין, עיצוב וטיולים בווג, בניו יורק טיימס ובוול סטריט ג'ורנל 

לגברים יש בעיה עם חולצות גולף. הם חושבים שהן מגבילות, יומרניות או פלצניות. אם אתה בעל גלריה אופנתית? רוב הסיכויים שלא תהיה לך בעיה עם חולצת גולף. החבר'ה המעונבים העובדים במשרות ניהול, לעומת זאת, נוטים לחולצה מעומלנת עם עניבה מבד משי. בסתיו האחרון הגולף זכה לתשומת לב יתרה כששר האוצר הצרפתי ברונו לה מר הכריז על תוכנית להקטנת חשבונות החימום בחורף על ידי לבישת גולף. הוא ספג על ההצעה הזו קיתונות של בוז. "אם אין להם חימום שילבשו קשמיר!" כתב בתגובה צייצן בטוויטר, פרפרזה על אמירתה הנודעת של מארי אנטואנט על הלחם והעוגות.

בתקופת פוסט קורונה במשרדים, ובאינספור מקומות אחרים, חולצות גולף נינוחות הן פתרון אופנתי מצויין, אומר ניק פייג'ט, אסטרטג בכיר ב-WGSN, סוכנות בריטית לחיזוי הטרנדים. חולצות הגולף מופיעות בכל קטגוריות הבגדים בחורף הזה - מבגדי היוקרה ועד בגדי ספורט. להלן חמש סיבות טובות ללבוש חולצות גולף.

אייקון של סטייל: איך נראה ארון הבגדים של המלך צ'ארלס?
כמה כפתורים גברים צריכים לפתוח בחולצה?
אמנים, סופרים ומוזיקאים מגדירים מחדש את חוקי הלבשת הגברים
הסלבריטאים כבר אימצו את הטרנד: עלייתם של השעונים הקטנים לגברים

חולצת גולף היא מחמיאה

לא צריך צוואר ארוך כשל ג'ירפה כדי להיראות טוב בחולצת גולף. כיסוי אזור הצוואר מסתיר עור מקומט או סנטר נפול. לא משנה בני כמה אתם, צווארון הגולף ממסגר את הפנים בצורה מיטיבה, אומר ג'ון ווטיקר, סמנכ"ל פרסום, 36, מניו יורק, וחובב גולפים מושבע. ואם יש לכם קו לסת יפה, "צווארון הגולף מפסל אותו ממש יפה", הוא אומר.

הצווארון לא חייב להיות הדוק

לא כל צווארוני הגולף מחניקים. לכם שמורה ההחלטה כמה מקום הצוואר שלכם צריך. "אף אחד לא רוצה להרגיש כאילו הוא כלוא בתוך משהו", אומר אריאל פוקסמן, 48, חובב צווארוני גולף, המשמש כמנכ"ל פרויקט הנדל"ן של חברת WS Development בנמל בוסטון. הוא מציע למי שאינו רגיל ללבוש חולצת גולף, להתחיל עם סוודר כבד עם צווארון "שנופל החוצה ולא נוגע בעור". צווארון גולף בצורת משפך מאפשר לגרוגרת לנוע יותר בחופשיות.

חולצת גולף מתאימה גם לפגישות עסקיות

הרבה מקומות עבודה זנחו את קוד הלבוש הרשמי לאחר הסגרים של הקורונה. לפיכך, ההערכה עד כמה הלבוש לעבודה צריך להיות נינוח או רשמי יכולה להיות שגויה. אתם לא בטוחים כמה כפתורים צריך לפתוח בחולצה או האם לענוב עניבה או לא? חולצת גולף היא פתרון לשאלות האלה.

"חולצות גולף הן סוג לבוש של 'לבש ושכח'", אומר פאביט ראנדהאווה, 42, בעל הסטארטאפ PhoneDaddy.com מלוס אנג'לס, שנוהג ללבוש חולצות גולף מ"זארה". "אפשר ללבוש אותן בשיחות זום", הוא אומר, "או לזרוק מעליהן בלייזר, וכך להיראות אלגנטי יותר בשביל פגישות אישיות או ארוחות ערב מקצועיות".

חולצת גולף מקלילה את המראה המעונב

מקור הסוודרים בעלי הצווארון הגבוה הוא בימי הביניים: אבירים הגנו על צוואריהם מפני השפשוף שהסב להם הברדס המטאלי שכיסה את ראשם. כיום הגרסאות הספורטיביות משמשות להגנה על הצוואר מפני רוחות קרות. כשמאט טיילור, 45, רץ כשהיה תיכוניסט, הוא לבש חולצות גולף לריצות הבוקר שלו. כיום, כמייסד מותג הריצה Tracksmith, הוא לובש את חולצות הגולף של המותג שלו כשהוא רץ במזג אוויר קר. ג'ון ווטיקר, חובב סוסים, אומר שחולצות גולף אידיאליות לרכיבות בחורף. "הן שומרות בדיוק על מידת החום הנחוצה".

כשדן מזריני, מעצב פנים מניו יורק, נכח לאחרונה באירוע רשמי שחייב עניבה שחורה, הוא לבש חולצת גולף שחורה מתחת למקטורן ערב. "חולצת גולף אינה 'עניבה שחורה' במובן המחמיר", אומר מזריני, בן 42, "אנשים יעריכו את העובדה שיש לכם ספין משלכם על הלוק המעונב".

חולצת גולף משדרות רשמיות

הסטייליסט מלוס אנג'לס טיילור אוריר אומר שחולצות גולף משדרות ביטחון עצמי: הן גורמות לאדם הלובש אותן להיראות חשוב, מבלי להיראות יומרני. כשאוריר, 35, בונה ללקוחותיו את הסגנון, הוא לא רוצה להלביש אותם באופן מחויט מדי אבל גם לא מרושל מדי. חולצות גולף משדרות את מידת הרשמיות הנכונה.

חשבו על נשיא צרפת עמנואל מקרון שאוהב ללבוש חולצות גולף כהות. כאדם הידוע בסגנונו המוקפד, הוא מודע לטאצ' הראוותני שיכולה חולצה כזו להעניק למראה שלו. האיש החשוב בצרפת בהחלט יכול לשמש כשגריר הטוב ביותר של חולצות הגולף.