פיגוע הדריסה בירושלים: 3 הרוגים וארבעה פצועים

רכב פגע במספר הולכי רגל בתחנת אוטובוס בשדרות גולדה מאיר פינת בינימין מינץ בשכונת רמות בירושלים • נקבע מותם של ילד וצעיר שנפגעו מהרכב • בסה"כ בפיגוע הרצחני 3 הרוגים (גבר בן 20 וילדים בן 6, ו-8) ו-4 פצועים

משטרת ישראל / צילום: Shutterstock, Jose HERNANDEZ Camera 51
משטרת ישראל / צילום: Shutterstock, Jose HERNANDEZ Camera 51

פיגוע דריסה בירושלים: רכב פגע במספר הולכי רגל בתחנת אוטובוס בשדרות גולדה מאיר פינת בינימין מינץ, בשכונת רמות בירושלים. בפיגוע נרצחו ילדים בן 6 ו-8, וגבר בשנות ה-20 לחייו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל-4 נפגעים, בהם שניים במצב קשה ושניים במצב בינוני. המחבל, תושב מזרח ירושלים, נורה ומת במקום. 

היום בשעה 13:27 התקבלו במוקד 101 של מד"א דיווחים על מספר נפגעים מפיגוע דריסה בתחנת אוטובוס בשד' גולדה מאיר פינת רחוב בינימין מינץ בשכונת רמות בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו בשטח את מותו של ילד בן 6 ופינו לבתי החולים שערי צדק, הדסה בהר הצופים והדסה עין כרם 6 פצועים, מהם גבר כבן 20 שמותו נקבע בבית החולים, ילד בן 8 במצב אנוש, 2 גברים כבני 25 במצב קשה עם חבלות בראש, 1 בינוני כבן 40 עם חבלות בגפיים וילד כבן 10 במצב קל.

פראמדיק מד"א לישי שמש שחלף במקום בעת הפיגוע סיפר: "הייתי ברכב עם אשתי והילדים והבחנתי ברכב שנוסע במהירות לכיוון תחנת האוטובוס ודורס את האנשים שעמדו בתחנה. עצרתי בצד ומיד רצתי לכיוון הנפגעים. איש ביטחון ניטרל וחיסל את המחבל. המראה היה מזעזע, ראינו נפגעים בהם ילדים בני 6 ו-8 שוכבים מחוסרי הכרה. התחלנו לעשות מיון ראשוני לנפגעים ולהעניק להם טיפול מציל חיים. מיד הגיעו למקום כוחות גדולים של מד"א שהמשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את הפצועים לבתי החולים. אני הצטרפתי לאחד האמבולנסים ופינינו לבית החולים שערי צדק גבר כבן 20 במצב אנוש עם חבלת ראש תוך כדי פעולות החייאה ולצערנו בבית החולים נקבע מותו".