אלפי משתמשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בטוויטר

מעל 3,000 גולשים דיווחו על שיבושים בטוויטר בפלטפורמת DownDetector, שאוספת מידע על תקלות באתרים שונים • לפי הדיווחים, הפיד של הרשת החברתית לא נטען לא במחשב ולא באפליקציות במובייל

מטה טוויטר / צילום: Associated Press, Godofredo A. Vásquez
מטה טוויטר / צילום: Associated Press, Godofredo A. Vásquez

רבים ממשתמשי טוויטר חווים כעת (ד') תקלה נרחבת. מעל 3,000 גולשים דיווחו על שיבושים באתר באמצעות פלטפורמת DownDetector, שאוספת מידע על תקלות באתרים שונים. המשתמשים מדווחים שהפיד לא נטען לא במחשב ולא באפליקציות במובייל. האתר עצמו עדיין נגיש, וחשבונות בודדים יכולים לשלוח ציוצים חדשים, אך לא ניתן לטעון את הפיד ולראות תכנים חדשים.

הבטחת ההייטק של שנות ה־90 מסיימת את דרכה בבית המשפט 
"אמרת AI, אמרת אנבידיה": מאחורי הקאמבק המרשים של מניית השבבים | ניתוח

נראה כאילו התקלה מחשיבה כל חשבון כחשבון חדש, שצריך להמליץ לו אחרי מי לעקוב. אם לוחצים על כפתור ה-"lets go", מגיעים לרשימת אפשרויות מעקב של חשבונות עם תחומי עניין או באנשי הקשר. כאשר נכנסים לעמודים נקודתיים ולחשבונות ספציפיים, אפשר לראות ציוצים ישנים.

עדיין לא ברור מה הוביל לתקלה, ובדרך כלל טוויטר מצייצת בחשבון Twitter Support כשישנן בעיות כאלו, עם זאת עכשיו אין שום עדכון - ככל הנראה בשל התקלה, שלא מאפשרת את טעינת הפיד מחדש. יש להזכיר כי מאסק פיטר עובדים רבים מאז רכישתו את החברה, כך שסביר להניח שהחברה מתמודדת כעת עם קושי רב יותר בפתרון התקלה.