מנכ"ל ארמיס: "מלחמת אחים? אין שינוי ששווה את זה"

יבגני דיברוב, מנכ"ל ארמיס נאם בכנס הצעירים המבטיחים של גלובס ואמר "הבחירה בכם צריכה להביא איתה מחויבת חשובה. אתם צריכים להתגייס למען החברה הישראלית באחת מהתקופות היותר מורכבות ורגישות שלה"

מנכ''ל ארמיס, יבגני דיברוב / צילום: שלומי יוסף
מנכ''ל ארמיס, יבגני דיברוב / צילום: שלומי יוסף

"יש שתי גישות אפשריות בהן אתם יכולים לנקוט בהמשך לבחירה בכם להימנות על הרשימה המכובדת של עיתון גלובס. הראשונה היא לחוש גאווה גדולה - ובצדק. להודות על הכבוד ולהמשיך הלאה. אבל יש עוד גישה אפשרית לדרך שבה תמשיכו מהערב והלאה - להחליט שאכפת לכם ממה שקורה כאן", כך אמר באירוע 40 הצעירים המבטיחים של גלובס יבגני דיברוב, מנכ"ל ארמיס סקיוריטי.

הכירו את נבחרת המנהיגות המבטיחה של גלובס לשנת 2023
ד"ר ליאת בסיס: "כוח יכול להיות מלוכלך אבל כשיש ניהול נכון הוא גורם לדברים לקרות" 
● יקי נוימן, מנכ"ל דוראל: "המהפכה האנרגטית תלווה אותנו בעשרות השנים הקרובות"
יו"ר דירקטוריון תנובה: "החברה הישראלית משנה את פניה, לכולנו יש אחריות" 

"הבחירה בכם צריכה להביא איתה מחויבת חשובה. אתם צריכים להתגייס למען החברה הישראלית באחת מהתקופות היותר מורכבות ורגישות שלה".

למגזר העסקי והפרטי יש כוח גדול להשפיע על פני החברה, תיאר דיברוב. "אני מאמין שהגיוון האנושי ההולך וגדל בהייטק הישראלי וההשפעה של הענף על החיים של רבים בציבור, כמו גם על האיתנות הפיננסית של המדינה בכלל - צריכים ויכולים להוות בסיס להסכמה רחבה בעם. אין זה משנה כלל אם אתם מוצאים את עצמכם מדי שבוע מניפים את הדגל ומתכנסים בעוד הפגנה של מתנגדי הרפורמה, או שאתם סבורים שהשינויים שמתוכננים במערכת המשפט הם הדבר הכי טוב שקרה למדינת ישראל".

היעד המשותף של כולנו

דיברוב מאמין שהאחדות והסולידריות בעם צריכות להיות מעל לכל מחלוקת או רפורמה. "אני יודע ומבין שזה עשוי להישמע כמו קלישאה. שוב אחדות? שוב סובלנות? ובכל זאת, במצב הדברים הנוכחי, שבו קיטוב ופילוג מאיימים על עתידנו, כאשר אותה רעידת אדמה מורגשת אך עדיין לא קוברת אנשים תחתיה, בדיוק בנקודה הזאת אנחנו חייבים לעצור".

לשיטתו, הדרך לחזור למכנה המשותף של כולנו עוברת ביום־יום. "חשבו על הפסיפס הזה שבו אתם מעבירים את שגרת היום, ותבינו עובדה בסיסית: זה אפשרי! זה יכול לעבוד יחד!", אמר.

"כשיש לנו מטרה עסקית או מקצועית משותפת - סיום פיתוח של מוצר, אקזיט או הנפקה - אנחנו יודעים לעבוד יחד, למרות השוני בינינו: ההנדסאי החרדי עם המתכנת ששירת כקצין ב־8200, בודק התוכנה משפרעם עם מנהלת ה־HR מהרצליה. יש לנו יעד משותף: להיות מסוגלים לחיות יחד, במדינה אחת, ולא להחריב את כל מה שנבנה כאן".

לקראת סוף דבריו, הוא קרא ל־40 הנבחרים: "אל תעמדו מנגד, השמיעו את הקול שלכם. אין רפורמה שמצדיקה קרע בלתי־הפיך בעם, אין שינוי חשוב מספיק כדי להביא כאן למלחמת אחים".

דיברוב חתם את נאומו בדברי תודה לפרויקט ולגלובס: "המנהיגות הצעירה והמבטיחה של ישראל, כפי שמשתקפת בבחירה השנתית, כבר הוכיחה שהיא לא רק מבטיחה, אלא גם מקיימת. תודה על המשך המפעל החשוב".

 גילוי מלא: האירוע בשיתוף צ'ק פוינט, דליוט, ארמיס ותנובה.