עכשיו זה רשמי: יובל שטייניץ ימונה ליו"ר רפאל

הועדה לבדיקת מינויים בכירים בחברות הממשלתיות אישרה היום את המינוי • שטייניץ יחליף בתפקיד את ד"ר עוזי לנדאו שסיים קדנציה בת שש שנים

יובל שטייניץ / צילום: יוסי זמיר
יובל שטייניץ / צילום: יוסי זמיר

ד"ר יובל שטייניץ ימונה לתפקיד יושב-ראש חברת התעשיות הביטחוניות רפאל, כך הוחלט ע"י דירקטוריון החברה היום (ג'). מועמדתו אושרה ע"י הועדה לבדיקת מינויים בכירים בחברות הממשלתיות בראשות השופטת בלהה גילאור. שטייניץ יחליף בתפקיד את ד"ר עוזי לנדאו שסיים קדנציה בת שש שנים כיו"ר רפאל, כך נמסר בהודעה לעיתונות היום.

המינוי של שטייניץ הובא לדיון לאחר החלטתו של  שר הביטחון יואב גלנט למנותו לתפקיד. שטייניץ כיהן כחבר כנסת וכשר במשך 23 שנים ומילא שורת תפקידים בכירים, בהם שר האוצר, שר למודיעין ואסטרטגיה, שר האנרגיה, וכחבר בקבינט המדיני ביטחוני.

לאחר בחירתו הודה שטייניץ ואמר: "אני נרגש להצטרף לחברת רפאל, שאת פועלה למען ביטחון המדינה ולשמירת היתרון המדעי-טכנולוגי של צה"ל ומערכת הביטחון אני מכיר מזה שנים רבות. אפעל כדי לשמור על רפאל בתור חברה צומחת שתמשיך לשלב בין היותה נדבך מרכזי בביטחון המדינה, לבין היותה חברה עסקית גלובלית מובילה, ושתתאים את עצמה לאתגרים המדעיים-טכנולוגיים של המחר".