סמנכ"ל התוכן של חדשות 13, רותם דנון, ביקש לסיים את תפקידו

בהודעת החברה נכתב כי רותם דנון ביקש לסיים את תפקידו, אך יישאר בחדשות 13 ויהיה אחראי על מספר מיזמי תוכן קיימים ומיזמים בפיתוח • ליאור לנדנברג, מנהל מערכת החדשות בוואלה בשנתיים האחרונות, ימונה במקומו

רותם דנון / צילום: איל יצהר
רותם דנון / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל התוכן של חדשות 13, רותם דנון, ביקש לסיים את תפקידו. לפי הודעת החברה, ליאור לנדנברג, מנהל מערכת החדשות בוואלה בשנתיים האחרונות, ימונה במקומו. בנוסף נכתב כי דנון יישאר בחדשות 13 ויהיה אחראי על מספר מיזמי תוכן קיימים ומיזמים בפיתוח. 

רייטינג כזה לא ראינו הרבה זמן: כך הסתיים החודש הדרמטי בטלוויזיה 
בין "הפטריוטים" ל"ארץ נהדרת": האם יש היתכנות כלכלית לארבע מהדורות חדשות?

לנדנברג (45) שימש במשך כ-14 שנה בתפקידי ניהול ועריכה בכירים בעיתון "מעריב" ולאחר מכן בחדשות עשר - בין היתר מנהל התוכן ורכז כתבים. בתפקידו האחרון בחברה שימש במשך 4 שנים כעורך המהדורה המרכזית של חדשות עשר וליווה את האיחוד של חברת החדשות עם רשת 13.

דנון (44) שימש בתפקיד סמנכ"ל התוכן בחדשות 13 מאז ספטמבר 2021. מוקדם יותר היה עורך התוכנית "אולפן שישי", עורך ראשי בעיתון "ליברל" וקודם לכן גם עבד בחברת החדשות וערך תוכניות כמו "תוכנית חיסכון" ו"החדשות הלילה". בעברו שימש כעורך מגזין "פירמה" בגלובס. 

דנון מסר היום (ג'): "אני מודה לחברה על תקופה מרתקת ונרגש לקראת הבאות. תודה מיוחדת לאבירם על הגב הגדול, השותפות והחברות". 

לנדנברג מסר: "אני שמח לחזור ולעבוד בחדשות 13 עם נבחרת העיתונאים הטובה בישראל. זאת תקופה חשובה להיות בה עיתונאי, ואני מאמין וגאה בכיוון שאליו חדשות 13 צועדת".

מנכ"ל חדשות 13, אבירם אלעד, מסר: "אני מודה לרותם על תקופתו כסמנכ"ל ושמח שהוא נשאר איתנו, ואנו שמחים שליאור חוזר הביתה למקום שהוא אוהב ואוהב אותו, ובטוחים שהוא יהווה תוספת כוח משמעותית לחברה". 

מהפך במפת הרייטינג וטלטלה בערוץ

בתקופה האחרונה חל מהפך במפת הרייטינג, כשהמהדורה המרכזית של ערוץ 14 מנצחת כמעט מדי יום את מהדורת החדשות של חדשות 13. הנושא מטריד את הנהגת החברה שבוודאי מנסה למצוא לכך פתרון.

לצד זאת, בחודש שעבר ערוץ 13 חווה כמה טלטלות בלוח השידורים: שני טאלנטים המזוהים עם קו ימני עזבו את הערוץ: אילה חסון עברה לתאגיד השידור הציבורי "כאן", ושרון גל שעבר למהדורה המרכזית של ערוץ 14. עד כה, בחדשות 13 לא מצאו מחליפים לרצועות סוף השבוע של אילה חסון, והביעו עניין להעביר את "הצינור" של גיא לרר משעות הלייט-נייט לרצועת 19:00 של חסון ורביב דרוקר.