תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

130 אינץ' ומעלה: מסכי הענק מגיעים לבתים הפרטיים

חברת Peach, המקימה מסכי לד באירועי חוץ כגון טקס הדלקת המשואות, הופעות בפארק הירקון ובמסלול "נינג'ה ישראל", מנגישה כעת את הטכנולוגיה שלה לצרכן הפרטי • "החלטנו לנסות ולהעביר את חוויית הצפייה הגרנדיוזית הזו", אומר דניאל אדר, מנכ"ל החברה

צילום: באדיבות פיץ' מסכים
צילום: באדיבות פיץ' מסכים

הכתבה בשיתוף פיץ' מסכים

"חברת Peach מתמחה בהקמה של מסכי לד ענקיים עבור כל אירוע כזה או אחר", טוען מנכ"ל החברה דניאל אדר. הוא מוסיף: "לאחר 14 שנה של פעילות בתחום זה, החלטנו לנסות ולהעביר את חוויית הצפייה הגרנדיוזית הזו, גם אל לב ליבו של הצרכן הפרטי. Peach פנתה לשיתוף פעולה עם חברת Clean Led עבור פיתוח טכנולוגי של מסכי לד ענקיים שנשלטים באמצעות טלפון חכם, כאלו שיכולים להוות פריט דקורטיבי ואקסלוסיבי לסלון הבית, אך יכולים לעמוד גם בתנאי מזג האוויר המקומיים ולאפשר צפייה באור יום משמעותי המכה בחצרות בתים פרטיים".

מפארק הירקון לבית הפרטי, מדוע?

"מאז שהשתחררתי אני עוסק בתחום המתפתח של מסכי הלד ועל הציר הזמן אני מבין יותר ויותר עד כמה העולם בו אנו חיים הוא עולם ויזואלי. הזירה הזו מתפתחת בקצב מסחרר והציפיות הנוגעות לפיתוחים הטכנולוגיים כל הזמן צומחות". הוא מוסיף: לפני כשנה הקמנו עבור הופעה את מסך הלד הגדול אי פעם שהוקם במדינת ישראל, 800 מטר רבוע של חווית צפייה. במהלך ההקמות, פגשתי באחד הזמרים המפורסמים בישראל שהתעניין באפשרות רכישת טלוויזיה חדשה לבית ושאל אם אוכל להפנות אותו לגורם רלוונטי שימכור לו את הטלויזיה הכי גדולה שיש בשוק. באותה התקופה 85 אינץ' היה הגודל המקסימלי ובאותו הרגע נפל לי האסימון - שנים שבחברה שלנו אנחנו מתכננים, בונים, מתכנתים ומפעילים מאות מטרים של מסכי ענק באירועים. הבנתי שאנחנו צריכים להרחיב את שירותי החברה ולאחר שבועיים כבר התקנו עבור אותו זמר מסך לד המשמש כטלוויזיה וזאת בגודל של לא פחות מ-185 אינץ' וזאת על סף הבריכה בביתו הפרטי. זו הייתה נקודת מפנה עבור Peach שהחלה לשקוד על פיתוח מוצר חדשני במיוחד".

צילום: באדיבות פיץ' מסכים
 צילום: באדיבות פיץ' מסכים

מה עושה את המוצר לכזה?

"מסכי הלד שאנו מתכננים ובונים אינם סובלים משום הגבלה הקשורה בגודל או ביחסים שבין גובה לרוחב. האתגר שלנו נוכח כאשר אנו מדברים על מסך ענק שניתן לצפות בו
בפורמט של טלוויזיה או סרטים. שם, אנו חייבים לקחת בחשבון את פרופורציות ורזולוציות המסך הנדרשות על מנת שהמוצר יעניק חוויה מושלמת וללא פגם ומעבר לכך, הלד עצמו מאפשר צפייה באור יום וזאת בניגוד למקרנים שם האתגר הוא עצום ולא ניתן לגישור. המסך שלנו נשלט כולו דרך הטלפון החכם ומתחבר למערכת בית חכם או לכל ממיר הקיים היום בשוק. בנוסף, המוצר שלנו נמכר בשני מסלולים שונים - Indoor ו-Outdoor. זה המותאם לחלל הפנימי ניתן לרכישה החל מ-130 אינץ' ומעניק חווית צפייה מקסימלית לכל חלל כזה או אחר. זה המותאם אל מחוץ לבית גם הוא נמכר במסגרת של 130 אינץ’ לפחותומבטיח חווית צפייה איכותית ועמידה לכל מזג אוויר ובהתאמה לכל חלל חוץ - מגינה ועד שפת בריכה. מעבר לכך, המוצר החדש של Peach מותאם עבור שימוש בכל קונסולת משחק כזו או אחרת במסך של 230 אינץ' אתה יכול יכול לשחק בפיפ"א ולהרגיש שאתה ממש על המגרש. מה יותר מזה?".

צילום: באדיבות פיץ' מסכים
 צילום: באדיבות פיץ' מסכים

אולי ברמה הפשוטה ביותר, תסביר לנו איך בוחרים טלויזיה לבית?

"בגדלים כאלו, אנו חייבים לבצע התאמה אישית, לא מדובר בעוד טלוויזיה הנמכרת בחנות למוצרי חשמל. מדובר במסך טלוויזיה ענק שחייב להיות מותאם לחלל, הן ברמת זוויות הצפייה, מרחקי הצפייה, ואופן השימוש בחלל עצמו. לכן, השלב הראשון הוא להגיע לבית הלקוח ולהבין את אורח חייו מדוע הוא רוצה את המוצר - עבור חווית אירוח או עבור צפייה רגועה ואינטימית. מכאן אנו יוצאים להתאמה אישית של בחירת גודל המסך, כיוונון הרזולציות וסידורי הצפייה ומעבר לכך, אם נדרשים פתרונות המצריכות הקמה של קונסטרוקציה כזו או אחרת, גם לכך אנו נותנים מענה. העלויות הן גבוהות ולכן מרבית הפניות אלינו מגיעות לרוב משכבות אוכלוסייה במעמד סוציו - אקונומי גבוה, אך משפחות שאוהבות וחיות סביב המסך ומעוניינות לשדרג את חוויית הצפייה, יכולות לעשות זאת במקום טיסה משפחתית לחו"ל. בארה"ב התופעה הזו כבר התפשטה, מכאן זה רק עניין של זמן עד שהמוצר הזה יחדור אל מרבית בתי ישראל".

לאתר פיץ' מסכים ופרטים נוספים הקליקו>>