גל ההתייקרויות נמשך: בפעם השנייה בתוך שנה, שסטוביץ מעלה מחירים

יבואנית המזון, הטיפוח והטואלטיקה הודיעה היום על העלאת מחירים של עד 15% במגוון מוצרים • בחברה ציינו כי הסיבה לעליות המחירים היא שער המטבע ועליות המחירים בקרב הספקים, כשעד כה בחברה ספגו את ההתייקרויות

פסטה ברילה / צילום: תמר מצפי
פסטה ברילה / צילום: תמר מצפי

גל עליות המחירים נמשך: יבואנית המזון, הטיפוח והטואלטיקה שסטוביץ הודיעה היום (א') על העלאת מחירים של עד 15% במגוון מוצרים. בין היתר יתייקרו מוצרי התה של פומפדור, פסטה ברילה ומאסטר שף. 

גל אדיר של עליות מחירים שוטף את המשק, ואין מי שיעצור אותו | ניתוח
איך מגיעים למבול התייקרויות? מרחיבים את המנגנון הכלכלי הכושל במדינה 
יוקר המחיה: גל נוסף של עליות מחירים בדרך

בחברה מסרו כי ברוב המוצרים נרשמה התייקרות של 6%-20%, כשמחירם של מספר מוצרים חריגים יגיע להתייקרות בסך 15%. עוד ציינו כי הסיבות לעליות המחירים הן שער המטבע ועליות המחירים בקרב הספקים, כשעד כה בחברה ספגו את ההתייקרויות.

ההתייקרות מגיעה מספר ימים לאחר שיבואנית המזון והטואלטיקה דיפלומט הודיעה גם היא לרשתות השיווק על העלאת מחירים בשיעור של עד 25%. קדמו לכך הודעותיהן של תנובה, טרה ושטראוס ומחלבות גד על התייקרויות.

נזכיר כי בקיץ האחרון עמדה שסטוביץ, לצד דיפלומט וקימברלי קלארק, במוקד סערה תקשורתית וציבורית וקריאות לחרם צרכני על-ידי ההסתדרות, לאחר ששלוש החברות הודיעו על העלאות מחירים. שסטוביץ הודיעה אז על העלאת מחירים בשיעור של כ-10% מכלל מוצרי הטואלטיקה והמזון של החברה בחלק ממוצרי מאסטר שף, ריו מארה וצ'וקטה.

שסטוביץ משווקת ומפיצה מוצרים רבים בתחום המזון, הטיפוח והטואלטיקה. בתחום המזון מדובר בין השאר בפסטה ברילה, טונה ריו, מוצרי MANA, תה פומפדור, אורז טילדה, משקה אוטלי, סלים דליס ועוד. במוצרי הטואלטיקה משווקת החברה את מוצרי פלמוליב, קולגייט, מרידול, ניוטרוג'ינה, ג'ונסון ושיק, לצד עשרות מותגי איפור ובישום.