ביטוח אמנותי: "הפניקס ארט" נפתח בבני ברק

חברת הביטוח הפניקס, שמחזיקה באוסף האמנות הפרטי הגדול ביותר בארץ, השיקה השבוע את בית "הפניקס ארט" בבני ברק • במקביל, מתקיים יריד צבע טרי זו השנה ה-16, ויוצגו בו כ-25 תערוכות ופרויקטים אוצרותיים, ורצועת הפרפורמנס צבע טרי !LIVE, עם מיצגים שיתקיימו לאורך כל ימי היריד • אירועים ומינויים

עבודה של אלקנה לוי ב''הפניקס ארט''. בעיגול: אייל בן סימון, מנכ''ל הפניקס / צילום: יח''צ, ענבל מרמרי
עבודה של אלקנה לוי ב''הפניקס ארט''. בעיגול: אייל בן סימון, מנכ''ל הפניקס / צילום: יח''צ, ענבל מרמרי

ההבנה כי בלתי אפשרי ליצור אירועי אמנות רחבי-היקף ללא עזרת גופים עסקיים ומסחריים מובילה ללא מעט שיתופי-פעולה, שלעתים אף מובילים למהלכים "צדדיים" נוספים.

חברת הביטוח הפניקס, שמחזיקה באוסף האמנות הפרטי הגדול ביותר בארץ, היא נותנת החסות הראשית של יריד צבע טרי לאמנות ועיצוב שיתקיים בסוף החודש במחסנים 2 ו-3 בנמל יפו - אך היא גם השיקה השבוע את בית "הפניקס ארט" בבני ברק.

במסגרת ההשקה תוצג תערוכת חשיפה של חממת האמנים העצמאים, שתרוץ במקביל לצבע טרי (עד ה-7.6). בנוסף, בהפניקס ארט יוצגו באופן קבוע עבודות אמנות מאוסף החברה.

יריד צבע טרי מתקיים זו השנה ה-16 ויוצגו בו כ-25 תערוכות ופרויקטים אוצרותיים, ארבעה פרויקטים חברתיים (כולל "הגלויה הסודית" הוותיק), וכן רצועת הפרפורמנס צבע טרי !LIVE, עם מיצגים שיתקיימו לאורך כל ימי היריד. בביתני עיצוב טרי יציגו כ-40 מעצבי מוצר, קרמיקה, נייר וזכוכית, ריהוט וגופי תאורה.

בין הפרויקטים המיוחדים השנה תוצג עבודה מוזמנת של האמן יונתן ורדי בשילוב תוכנת AI במסגרת פרויקט בשיתוף BMW ובתמיכתה, ויוצג פרויקט בשיתוף טולמנ'ס ו-PAPER COLLECTIVE, שבו תיבחר עבודה או סדרת עבודות שייכנסו לקולקציית ההדפסים העולמית של החברה.

יוחננוף מאמינה בעגלות החכמות

קמעונאית המזון יוחננוף מגדילה את השקעתה בפריסת העגלות החכמות של חברת A2Z/Cust2mate, בהשקעה שלהערכת גורמים בשוק עומדת על כ־55 מיליון שקל. עד היום רכשה יוחננוף מהחברה עגלות חכמות תמורת כ־35 מיליון שקל, וכעת היא רוכשת כ־1,700 עגלות נוספות.

העגלה של Cust2mate מאפשרת לבצע קנייה ללא צורך לעמוד בתורים לקופות, והיא כוללת מסך מגע, מכשיר מובנה לקריאת ברקודים, משקל אבטחה למניעת הכנסת מוצרים שלא שולמו, מצלמה שמתעדת את תהליך הקנייה ותכונות מתקדמות נוספות.

ההודעה של יוחננוף מצטרפת להזמנה שביצעה לאחרונה רשת הסטוק מ-Cust2mate, של 1,000 עגלות חכמות בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. בנוסף, נמצאות העגלות בשלבי פריסה שונים בניו יורק, במקסיקו ובמדינות שונות באירופה.

"הטכנולוגיה שלנו מחוללת מהפכה בענף הקמעונאות", אומר גיא מורדוך, מנכ"ל Cust2mate. "היא מספקת ללקוחות חווית קנייה חלקה ונוחה, תוך שהיא מאפשרת לקמעונאים לשפר את ניהול המלאי ולהפחית את עלויות העבודה.

"הזמנת עגלות נוספות על ידי יוחננוף מהווה עדות לכך שלקוחות הרשת מעוניינים להשתמש בטכנולוגיה כדי לשנות את מסע הקניות שלהם. מדובר בתחום שהוא ללא ספק עתיד הקמעונאות, והגדלת ההזמנה על ידי יוחננוף תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו להמשיך להתרחב בתחומים הקיימים. במקביל אנו ממשיכים בקידום אפשרויות פוטנציאליות נוספות, לצורך הכנסת העגלות לעוד רשתות קמעונאיות".

מצנח הזהב

מורן דאי מונתה לסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת סמלת.

מיכל תמרי מונתה לסמנכ"לית שיווק ביוניליוור, האחראית לגלידה, חטיפים ושירות לצרכנים. בנוסף תכהן כחברת הנהלה.

מיכל תמרי / צילום: עדי סגל
 מיכל תמרי / צילום: עדי סגל

שלומי חגי מונה לשותף בקרן הון הסיכון JVP, ויוביל את מרכז הסייבר-קליימטק של הקרן בניו יורק.

עידו שני מונה לסמנכ"ל השיווק בניופאן. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מערך השיווק ב-HP (חטיבת Indigo).

עידו שני, סמנכ''ל השיווק של חברת ניופאן / צילום: יח''צ
 עידו שני, סמנכ''ל השיווק של חברת ניופאן / צילום: יח''צ

מיכל דוידוב, 43, מונתה למנהלת חטיבת השירות בחברת הביטוח הכשרה.

גלית פולק מונתה למנהלת השיווק והמכירות של מטרופוליס העוסקת בנדל"ן למגורים. קודם לכן ניהלה את מחלקת התקשורת השיווקית של בנק הפועלים.

ערן פישוב מונה לסמנכ"ל הצלחת לקוחות של חברת הפינטק ThetaRay.

חדשות טובות

מיזם "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים", שנועד להוקיר ולסייע לשורדי ושורדות השואה, ערך אירוע מיוחד עבור 75 שורדי ושורדות שואה באיירפורט סיטי. אל השורדים הצטרפו חיילים שליוו אותם במהלך היום, שוחחו עימם ושמעו את סיפוריהם, על מנת לשמר את הקשר הבין-דורי. בחלק השני של היום התקיים טקס הענקת סרט לשורדים, שהוגדרו כ"גיבורי וגיבורות היופי". את מיזם "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים" מובילה אל"מ במיל' רונית לב.