כמה השקיעו בשדרת האאוטלט החדשה של ליאורה עופר בבילו סנטר

מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט פותח השבוע שדרת חנויות חדשה בהשקעה הנאמדת בכ-65 מיליון שקל • רשת הנעליים שופרא משיקה חנות קונספט בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במגדל עזריאלי שרונה, שתכלול גם מתחם יד שנייה • אירועים ומינויים

עופר בילו סנטר / צילום: ניר פקין
עופר בילו סנטר / צילום: ניר פקין

מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע שדרת חנויות חדשה בהשקעה הנאמדת בכ-65 מיליון שקל. בשדרה, המשתרעת על פני כ-7,500 מ"ר, נפתחו חנויות אופנה ובית, המציעות מחלקות אאוטלט.

אחת החנויות הבולטות שייכת למותג הספורט נייקי, שפותח את חנות האאוטלט Nike Unite בהשקעה הנאמדת בכ-21 מיליון שקל. החנות מתפרסת על פני כ-1,400 מ"ר, ועוצבה לפי הקונספט החדש של חנויות המותג בעולם. היא כוללת מחלקות נשים, גברים וילדים, וכן מחלקת מידות גדולות. בשונה מהחנויות ה"רגילות" שמופעלות על ידי הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי פוקס, החנות נמצאת בבעלות ישירה של נייקי אירופה - והיא מצטרפת לחנויות האאוטלט שפועלות באילת, בירושלים ובחולון.

"השדרה החדשה נפתחה כחלק מהאסטרטגיה שלנו להוות מוקד מרכזי בישראל לחנויות אאוטלט של מותגים מבוקשים", מסביר עומר אוגולניק, מנכ"ל פעילות קניוני עופר.

"בין אם מדובר בקניון סגור או באאוטלט, אנחנו מאמינים שחייבים לרענן ולחדש את התמהיל כל הזמן, ובמסגרת זו נעשו בשנה האחרונה עבודות פיתוח נרחבות, הכוללות בין היתר בניית מדרכות חדשות, שיפור ושדרוג התשתיות, הוספת כ-300 מקומות חניה, חיבור המתחם החדש לקיים ועוד.

"גולת הכותרת היא הסניף של נייקי, שהפדיון שלו מצדיק השקעה כזו, והוא נפתח כעת אחרי שלושה חודשי עבודה. בנוסף, אנחנו נמצאים כעת בתהליכים עם שלוש רשתות בינלאומיות חדשות שהקהל הישראלי ישמח לראות".

עופר בילו סנטר אאוטלט מונה כ-180 חנויות, ופועל שבעה ימים בשבוע. בין חנויות האאוטלט במתחם נמנות פקטורי 54, קולומביה, מנגו, אדידס, ספייסס, טוונטי פור סבן, גט פרו (יבואני אנדר ארמור), דלתא, סקצ'רס, סטורי ועוד.

שופרא משיקה מתחם יד שנייה

אחד המאפיינים הבולטים של בני דור ה-Z הוא מודעות לקיימות, מיחזור והשאלת בגדים ויד שנייה, מה שמוביל יותר ויותר מותגים להשקיע בנושא - גם בישראל.

רשת הנעליים שופרא משיקה חנות קונספט בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במגדל עזריאלי שרונה, הגדולה ביותר של הרשת עד כה (יותר מ-200 מ"ר), שתכלול גם מתחם יד שנייה לנעליים שנקנו בה בעבר, והלקוחות יקבלו עבורן זיכוי לרכישת זוג חדש.

חנות שופרא החדשה במגדל עזריאלי שרונה / צילום: יח''צ
 חנות שופרא החדשה במגדל עזריאלי שרונה / צילום: יח''צ

החנות כוללת גם סנדלריה, ואפשרות להזמנת נעליים למדידה באופן עצמאי דרך הנייד - הנעליים יחכו בחנות עם הגעת הלקוח או יישלחו הביתה עם שליח, ללא עלות. "שילבנו בין צגי מחיר דיגיטליים, המאפשרים בנגיעה עם הנייד לקבל מידע נוסף על המוצר כמו זמינות במלאי, לבין הזמנה עצמאית", מסביר גיא בן שבת, מנהל השיווק של הרשת.

"הוספנו גם גמישות באפשרויות המשלוח והתשלום, במטרה להפוך את הרכישה לעצמאית ונוחה יותר אך מבלי להחליף את צוות החנות. להיפך, אנו מעניקים גם להם גישה למידע בזמן אמת, וגמישות בפתרונות ללקוח ויכולות שירות גבוהות יותר".

שופרא נוסדה בשנת 2000, והיא כוללת 18 סניפים לצד חנות אונליין. ברשת נמכרים כ-30 מותגים, ביניהם ג'פרי קמפבל, גולה וארו.

הולמס פלייס מתרחבת

קבוצת הולמס פלייס פותחת את המועדון ה-31 של אייקון פיטנס, מותג הלואו קוסט של הקבוצה, בעיר רחובות - בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.

בהתאם לקונספט הלואו קוסט, המועדון יתפרס על פני כ-1,000 מ"ר - בניגוד ל-60 מועדוני הולמס פלייס, המתפרסים על פני כ-2,500 מ"ר כל אחד. הכניסה למועדון היא אוטומטית באמצעות שערים דיגיטליים, וחלק משיעורי הסטודיו מועברים וירטואלית על מסך ענק.

״הפורמט מוכיח את עצמו כפורמט הפרימיום לואו קוסט הצומח ביותר בישראל, ומהווה מנוע צמיחה אסטרטגי עבורנו", אומרת קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס. "המועדונים פועלים בעלות תפעולית נמוכה, בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וכוח אדם מינימלי, ומאפשרים להציע מחיר נגיש המותאם למגוון רחב של אוכלוסיות ולשינויים בשווקים".

מצנח הזהב

תומר רוזנברג מונה למנכ"ל רשת הדיור המוגן "עד 120". קודם לכן כיהן במשך כשנה כמנכ"ל "חג'ג' דיור מוגן", ו-12 שנים כסמנכ"ל תפעול ראשי ברשת "מגדלי הים התיכון". במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי רוזנברג על תוכנית התרחבות של החברה, הכוללת את הגדלת מספר יחידות הדיור מ-650 לכ-2,000 בשנים הקרובות.

תומר רוזנברג / צילום: שי אפגין
 תומר רוזנברג / צילום: שי אפגין

מיכל בוטל, 53, מונתה למנכ"לית קבוצת מדיה הופ!, ותחליף את אלונה אבט ותמיר פאול מייסדי הקבוצה, שעד כה שימשו כמנכ"לים משותפים.

מיכל בוטל / צילום: ניר סטולו
 מיכל בוטל / צילום: ניר סטולו
            

פירמת ראיית החשבון והייעוץ PwC Israel ממנה שבע שותפות ושותפים חדשים בקבוצות המסים והייעוץ: סיון ניניו, קרן אפרתי, רותי גלעד, טלי עזריאל, אביחי מיכאלי, גולן בר אור וגל כהן. בסך הכול עומד כעת מספר השותפות בפירמה על 84.

השותפים החדשים ב-PwC Israel / צילום: יח''צ
 השותפים החדשים ב-PwC Israel / צילום: יח''צ

אייל בן ארויה מונה לסמנכ"ל ומנהל חטיבת התובנות הדיגיטליות בקבוצת Pangea, המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים, ציבוריים ועסקיים.

אלי כהן מונה למנכ"ל קבוצתY-tech , ספקית פתרונות תקשורת IT והגנות סייבר מתקדמות בענן. תומר שוייצר, המייסד והמנכ"ל, יכהן מעתה כיו"ר.

ענבר סיוון ברם תמונה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בסטארט-אפ Dueto, שפיתח מערכת גיוס שיתופית מבוססת AI.

ענבר ברם סיוון / צילום: קרן דפני
 ענבר ברם סיוון / צילום: קרן דפני

סיגל צדוק מונתה לסמנכ"לית הכספים של קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן.

בן קובליס מונה למנכ"ל פעילות ישראל בקבוצת קולמקס, המתמחה במכשירים פיננסיים בבורסות ברחבי בעולם.

חדשות טובות

בפרויקט "הגלויה הסודית" ביריד האמנות "צבע טרי" נמכרו יותר מ-1,100 גלויות ונאספו כ-200 אלף שקל שייתרמו לעמותת ידידי בית הספר לאמנויות, קמפוס אריסון תל אביב.