נתניהו בסרטון מבית החולים: אצטרף מחר להמשך החקיקה בכנסת

ראש הממשלה עבר הלילה הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא בתל השומר • מבית החולים נמסר כי ההליך עבר בהצלחה וללא סיבוכים • ישיבת הממשלה שתוכננה לבוקר נדחתה, וכך גם הביקורים המדיניים שתוכננו להמשך השבוע בקפריסין ובטורקיה

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: מארק ישראל סלם, "ג'רוזלם פוסט"
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: מארק ישראל סלם, "ג'רוזלם פוסט"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עבר הלילה (ש') הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא בתל השומר, שבוצע תחת טשטוש. כזכור, ביום שבת שעבר, אושפז נתניהו להשגחה רפואית בשיבא, לאחר שחש ברע. בעקבות ההליך הרפואי לשכת ראש הממשלה עדכנה כי נתניהו נדרש למעקב, שהוביל לדחיית הביקורים המדיניים שתוכננו השבוע בקפריסין ובטורקיה.

ההצבעה, המחאות ואיך הבורסה תגיב: ישראל נכנסת ליממה מכרעת
לאחר רצף העליות האחרון: איך תגיב הבורסה להתפתחויות המשפטיות?

בעקבות ההליך, נדחתה ישיבת הממשלה ותיקבע במועד חדש, וכך גם הדיונים הביטחוניים שתוכננו להיום - ביניהם דיון בהשתתפות הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, על רקע ההודעות האחרונות על מילואימניקים, שהצהירו כי לא יתייצבו לשירות מילואים אם החקיקה המשפטית תקודם. שר המשפטים יריב לוין מילא את מקומו של נתניהו בזמן היעדרותו.

נתניהו פרסם סרטון מבית החולים לאחר השתלת הקוצב, ואמר כי הוא "מודה לצוות בשיבא שמלווה אותי".

עוד אמר ראש הממשלה שסרטון כי "שלומי מצוין, ואנחנו ממשיכים במאמצים להשלים את החקיקה וגם במאמצים לעשות זאת בהסכמה. בכל מקרה, מחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת" להמשך הליך חקיקת ביטול עילת הסבירות בכנסת.

הבוקר נמסר מבית החולים נמסר כי "ההליך עבר בהצלחה וללא סיבוכים. מצבו של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית". בלשכתו של נתניהו הוסיפו כי "הוא צפוי להשתחרר במהלך היום".

בסרטון שפרסם נתניהו לפני ביצוע ההליך, מסר כי "לפני שבוע שמו לי מכשיר ניתור שצפצף הערב והודיע שאני צריך לקבל קוצב לב, ואת זה אני צריך לעבור עוד הלילה. אני מרגיש מצוין, הרופאים אמרו שעד אחר הצהריים אשתחרר מבית החולים ואוכל להגיע להצבעה בכנסת".

שר המשפטים, יריב לוין, ימלא את מקומו של נתניהו בזמן היעדרותו.